Hundbajs-konflikt
Jag funderade också på det. Du eskalerade konflikten istället för att strunta i det, så viktigt var det inte att ni behövde bråka med henne även om hon låter lite konstig.
Jag funderade också på det. Du eskalerade konflikten istället för att strunta i det, så viktigt var det inte att ni behövde bråka med henne även om hon låter lite konstig.
Alltså jag skulle stå där stilla medan hon skrek elakheter åt honom utan någon anledning. Intressant! Varför brukar ni låta idioter kräka ut all skit på er? Är ni verkligen så konflikträdda?
Jag misstänker en hel del främlingsfientlighet här...Om vi vore svenskar ni skulle säkert ha andra åsikter. Snart kommer vi vara lågutbildade idioter bara för att jag lät inte en idiot springa på min man som skulle ha hamnat på ett situation att en kvinna börjar slå honom😂. Det är verkligen något fel här...
Som jag skrev det var inga tecken att hon skulle plocka upp. Hon var upptagen med sin väninna och höll på att gå iväg utan att ens blicka tillbaka. Vad mjuka ni är...
Känns mer som en tråd där vi ska reagera på just det och TS impulsiva aggressiva beteende även i tråden och då dra slutsatser om att "invandrare suger". A la SD
Stavningen😄Jag är rätt stolt över min stavning eftersom allt jag kan på svenska lärde jag på egen hand eftersom SFI-n tog bara 4 veckor. Det fanns inget plats. Min "stavning" räcker till i flera arbetsplatser-och jag är inte städerska, varuplockare mm. Till och med det är jag som rättar mitt barns lärare som strider med sin dyslexi. Men ok😆
Vadå "jaha"? Är ag en lögnare nu?
Otrevligt drev när TS är den drivande i att faktiskt vara otrevlig, jahapp. Har man inte samma åsikt är man en mes som inte försvarar sin man med att eskalera situationen
Ingen har velat ha hundbajs på sin tomt eller i närheten men att faktiskt påpeka om bajs på kommunens tomt, inse att personen är aggressiv, tydligen ha ett yrke där man inte får prata med folk och sedan ha sin fru som backar upp. Allt för att driva en onödig konflikt där vi som tycker den är onödig är mesar. Ah life eller FLs ja...