Anonym (e) skrev 2023-08-01 23:01:53 följande:
JA, du verkar ju PERFEKT för honom, go girlie!
ps vem fan vill limma på en upptagen man, snacka om vider
Anonym (Korvspad) skrev 2023-08-01 23:07:00 följande:
Samma skit. Har han varit otrogen mot sin förra tjej för att vara med dig så bevisar han att han är opålitlig. Det enda det betyder är att han är SKIT. Det finns också stor risk att han mest ser den nya tjejen som ett enkelt ligg.
Anonym (Sanna) skrev 2023-08-01 23:09:19 följande:
Du menar han är lojal och inte otrogen förrän han hittar någon han gillar mer än frun? Japp, han är lika otrogen som Christer som bedragit sin fru i flera år.
Är man en ärlig och lojal typ så lämnar man när man har en dålig relation. Sedan letar man efter en ny.
Nu tycker jag ni har dålig inlevelseförmåga. Säg såhär: En man är lyckligt gift, i en lycklig relation, han letar inte efter vänsterprassel och han är lojal. Men så träffar han en annan tjej, först bara väldigt oskyldigt och vänskapligt, men så kommer han på att de har en del gemensamt, han tycker hon är attraktiv och så gradvis kommer han mer och mer till insikt om att han blivit förälskad i någon annan än sin fru. Inte för att det är något fel på hans fru, deras relation, utan för att han helt enkelt blivit mer kär i någon annan än sin fru.
Nu säger jag absolut inte att det är så eller att jag skall försöka ta det dit jag spekulerar bara. Jag tror inte att alla män som träffar en ny är svin som bara vill ligga och kommer vänstra mot sin nya. Inte om hon, den nya, får honom att ändra sig. Det kommer inte från han själv utan hon den nya har påverkat honom.