Anonym (Undersökning) skrev 2023-08-01 21:00:02 följande:
Du har nog rätt, jag vet att det är naivt. Men har pratat en del med en pappa (gift) mötts flera gånger just på lekplatsen. Inte hänt något, jag har inte försökt något heller, bara pratat men han är väldigt gullig och jag känner att kanske?
Han verkar inte alls vara den typen som letar vänsterprassel iofs. Så jag tänker att om det hade blivit vänsterprassel ändå så hade det nog kunnat utvecklats till seriöst?
Det där "kanske" du känner handlar 100 % om sex, bekräftelse och lite spänning från hans sida. Fundera på hur många män som faktiskt lämnar sin kvinna för älskarinnan, händer nästan aldrig. Och för de som gör det går det nästan alltid dåligt också. Glöm det bara. Jag förstår att du tycker om uppmärksamheten, känner pirr, hoppas och tror, men det är tyvärr bara falskt.
Men du talar ju emot dig själv. Du känner honom inte för det första och även killar som är superfina och supersnälla kan vara otrogna hur mycket som helst. Själva det du skriver om att han kanske skulle kunna tänka sig att vara otrogen är ju hela definitionen MOT att det skulle kunna bli seriöst. Det kan det aldrig bli med en otrogen person för det bygger på luftslott.