Inlägg från: Maymom |Visa alla inlägg
  • Maymom

Gravid idag 8+0 inget foster syns på ul

Beccadamerau skrev 2023-07-31 11:27:21 följande:

Tack , ja i äggstockarna är dem lite osäkra ser ut som en cysta liknande sak på 3x3 cm samt blod, sista ultraljudet hittade dem även rester av ytterligare 1 hinnessäck , just nu en pågående blödning inuti livmodern samt massa blod , dock har inget kommit ut på snart 2 veckor trots att livmodern verkar helt full. Fick du göra en medicinsk abort ? Då jag haft 4 kejsarsnitt  tidigare vill dem att jag blir inlagd under behandlingen ifall livmodern skulle spricka.. jag är livrädd ( inte för mig själv) men somsagt känslan och att man vet i förväg att ska "krystas" ut. Hade missfall i november förra året med tvillingar som dog med två veckors mellanrum , var fruktansvärt och känner just nu inte alls för att gå till läkaren och bara låta tiden gå och inte låtsas om det 

Åh så tungt det du gått igenom. 

medicinsk abort så pass tidigt är inte så att du behöver krysta ut det. Påminner om ett spontant missfall men du är beredd på när det kommer. Jag gjorde ett senare då jag fick ont, som värkar innan det började blöda men sen blödde det ut det mesta av sig själv, jag fick dra ut en bit, men det var som sagt avstannat senare än ditt, daterat till v.10. Ditt verkar ju mer vara runt V5 i storlek, och du verkar ju redan ha blött ut en del.

De kommer med största säkerhet göra ett ul till innan du tar tabletten, så då får du ju ännu mer bekräftelse på hur det ser ut. Men jag vet, det är hemskt att ta bort något som man önskade kunde finnas kvar och få må bra.❤️

Svar på tråden Gravid idag 8+0 inget foster syns på ul