Inlägg från: Anonym (E.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E.)

Halsont och planerat snitt imorgon

Anonym (Pfft) skrev 2023-07-30 12:04:58 följande:
    Nej, det tycker inte jag. Ts säger först att halsont är en orsak att ställa in snitt, hon har ont men tänker inte informera vården om det, väldigt dumt. Sedan kryper det fram att det är någon idiot på FL som sagt detta! Också dumt. Bäst är så klart att prata med vården själv.
    TS skrev inte att halsont var en orsak att ställa in. Hon skrev att hon läst runt lite och beskrev vad hon läst om PÅ NÄTET och vad någon nämnt. Hon skrev heller INTE att hon inte tänkte informera vården om sina symtom. Hon skrev heller inte att hon visste bättre än läkarna. Det ts gjorde var att dela med sig om hur hon mådde vad hon läst om och ifall någon eventuellt visste hur det ligger till. Alltså inget om att hon inte skulle prata med vården. Du kunde vart lite trevligare och kanske fråga, ska du prata med vården om detta innan du antar massa saker. Din första kommentar var inte trevlig. Nej.

"Jag har sen igår lite ont i halsen och ska snitta imorgon. har läst runt lite och det verkar som att man inte ställer in kejssrsnitt pga förkylning, men någon nämnde just halsont som en anledning att eventuellt skj
  • Anonym (E.)

Ts, jag har ingen erfarenhet om snitt och förkylningar, halsont men rekommenderar dig att prata med förlossningen, om du inte redan gjort det. Lycka till

Svar på tråden Halsont och planerat snitt imorgon