• Anonym (6666)

Vad vill han

Jag och min man har precis skiljt oss .
    Jag har varit i sorg efter så många år i hopa .
    Han har flera narcissistiska drag och kränker en gärna .
    jag har fått allt från hur dålig jag är till han satt diagnoser på mig som jag inte har .
    Nu ligger han i kris jag var han stora stöd min fd man umgås helst inte med folk nära i allfall inte genom vårt förhållande .
    under vårt förhållande har jag blivet sänkt men jag är på väg någonstans jag har snart en hög examen vilket ger mig ett bra jobb , jag ser bra ut är vältränad och har lätt att få kontakt med människor . Vår skiljs mässa har precis gått igenom och jag har ? brottas? med mig själv festat för mycket varit på gränsen till tappa det . 
    Men så vakna jag upp och börjat tag i mitt liv .
    Sist jag skrev till honom va ett fylle sms totalt obegripligt.
    I dag skrev han att han sakna mig som vän och ville ses men ville inte förstöra min sorg . 

jag va upptagen när han skrev och fick ytligare ett sms 2 timmar senare att jag inte svarat . 
    jag svarade relativt långt sms att jag sörjer inte honom mer och jag bygger upp mitt liv med struktur och organisation samt att jag var tvungen att reflektera över att ens vara vän med honom . jag skrev att jag sakna honom men att film inte var en bra idé då det inte i går i mitt schema i dag då jag skulle träna sitta och skriv mm 
    Efter fick han utbrott och skrev extrem elaka saker faktiskt är det så att jag tar tag i mitt liv vilket jag gjort innan så han vet exakt vad jag är kapabel till men fick tillbaka att det va en lögn vilket inte är .
    vad vill människan mig ? 

• Svar på tråden Vad vill han
  • Anonym (6666)

Vet inte hur man svarat på ett enskilt inlägg men sex har jag Fått ? tjata? mig till han har svårt för det så sex är inte grejen .
    jag försöker skriver konkret o korrekt .
    jag önska han lycka och hans hälsa skulle bli bra men va klar att vänskap inte va något jag övervägde .
    jag har inte börjat dejtat än är precis nytt men plötsligt ? dyker? nya upp gamla nya var jag än är ingen dejt än men bra samtal . 

min man ville inte jag skulle utbilda min inom detta området men han sa jag aldrig skulle klara det . Men här är jag 1 år kvar med Gösta betygen på en av det svåraste utbildningarna.
    han vill jag ska va ett vrak någon som sörjer och förstör men nu är det inte mer tur hände detta under sommar uppehållet förutom min träning som varit halvt lidande och jag totalt förvirrad att bli totalt dumpad .
    men film och dessutom vill han göda  vänskapen .
    jag ser ingen vänskap 
    jag ser någon som vill jag ska va under honom o när jag väl inte är det ska han dra ner mig .
    säg inte inte blocka det funkar inte få han arg är det sista jag jag vill . 

Jag har många finns minnen men också hur mycket jag fått offrat av mitt liv för vara till lags till honom .
    att va vän med honom betyder jag aldrig kan träffa någon 

Svar på tråden Vad vill han