Tyra myra skrev 2023-08-03 19:11:56 följande:
Några overkliga känslor har jag väl inte nämnt. Däremot finns det kärlek mellan ett par som hänger sig åt erotiken.
Nej, du har inte, därför jag frågade, eftersom du skrev om de verkliga, jag frågade om motsatserna.
Var finns kärleken i porrfilm?
Varför ska den finnas? I film är elektroner på skärmarna. Var finns kärleken i industrin, i flygplanet? Säkert kan produktionen i porr uppleva kärlek. Jag var i porr en gång, varför en kamera ska vara en stor skilnad?
Ofta måste mannen injicera preparat i penis för att han ska kunna prestera maximalt, För säkerhets skull engagerar man helst gay män för att de är mindre känsliga och kan hålla på länge.
Kvinnan förbereder sig nogsamt i alla öppningar och ser till att vara noga insmorda. Det är ett jobb för dem inte nöje!
Du har beskrivat kanske dina erfarenheterna, eller den delen porren du vet. Det är flera delar.
"
är sexuella skildringar i text, bild och ljud, i syfte att underhålla och väcka lust.["
Vilken som vill kan göra porr med sin telefonen eller annan kameran. Inte två behöver
vara tillsamman, en person kan vara skådespelaren, producenten, rechissören. Du kan se
att alla delarna är inte film, också text.