Inlägg från: Anonym (Engelska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Engelska)

Vart har erotiken tagit vägen?

Erkänner ni har helt rätt.
    De flesta tråder förmåga,. Hur gör vi SEXET mer ultimativt. Vilken kuk storlek, och de måsta vara 20+ och grova. (Tror det mastens är män som bekymrar sig). Vilken ställning är bäst för att vi orgasmer. Min man blir inte hård. Min fru vill inta ligga med mig, ska jag hitta en KK.
    Om hon eller han inte vill samma sexet som partner, skilja er, och hitta en annan som vill kissas på, eller ha sex 2 gånga om dagen.

Bra fråga, var gick erotiken?
    Låt oss gå 10 steg tillbaks, börja att kurtiserar. Vi kärliga komplimanger, viska i öronen, ?jag älskar dig?. ta hand om dig själva. Utan någon orsak, gör någonting för din partner, som du vet gör henna eller honom glad och känna sig som en gud eller gudinna..

Tror verkligen att vi - alla - kan lära oss mycket av Tantra. Tantra är som yoga för sinnet. Att hitta sig själve i sinnet tillsammans. Märka värmen i kroppen och sinnet.

Det tror jag på också gör att lust till sexet ökas. Det gör att båda slappna av, öppnar sig. Gör sinnet mera öppet, och blir 2 människor, som älskar (har sex). 

Gör att sexet inte är materialistisk, inte ett fråga om förmågan, men sex gör att 2 kroppar andas i takt, smälter tillsammans, och förlösas tillsammans .

I nutiden är det prestationer, verktyg, och teknik.
    Låt oss glömma bort detta. Vakna upp båda som kvinna och man.
    och ja, en quickie, Gör det när som helst. Alt behövs inte vara planerat och kräva tid. 

Tänk på VARFÖR och gör någonting åt det.

Bara liten funderingar.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Solros) skrev 2023-07-21 09:01:19 följande:

Jag tror följande aspekter bidrar till att passionen försvinner:

- non-stop tillgång till porr. Förr fick man vänta in tv1000 på kvällen eller vissa köpte en vhs. Nu kan vi mata hjärnan med porr obehindrat. Och vilken porr är det som säljer mest? Hårdporr med dominanta och förnedrande inslag. 

- folk har mer ons och tillfälliga sexuella relationer. Tinder är ett smörgåsbord för män att ligga runt med kvinnor som letar livspartner. Man dejtar flera samtidigt, investerar knappt Ibsen man träffar. Lägger inte längre ned tid och engagemang på dejten utan kör kvantitet. 

- folk blir bekväma i sin relation. Kramar, bus och uppvaktning slutar infinna sig. Mannen sitter och kollar fotboll på tv eller spelar på sin dator medan hon plockar och har sig. Sen fattar han inte varför frun hellre pysslar i trädgården än att ligga med honom när han smyger i i sängen 5 min innan sovdags.

Lösningen? 
    Att investera sin tid och sitt intresse för sin partner. Skit i den där äggande sexleksaken, massera henne istället, somna sked, duscha tillsammans, skratta ihop, Hjälp varandra, värna om varandra, kommunicera om djupa saker. 

Håller med 
Svar på tråden Vart har erotiken tagit vägen?