Inlägg från: Anonym (Larry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Larry)

Vart har erotiken tagit vägen?

Anonym (Engelska) skrev 2023-07-21 07:28:01 följande:

Erkänner ni har helt rätt.
    De flesta tråder förmåga,. Hur gör vi SEXET mer ultimativt. Vilken kuk storlek, och de måsta vara 20+ och grova. (Tror det mastens är män som bekymrar sig). Vilken ställning är bäst för att vi orgasmer. Min man blir inte hård. Min fru vill inta ligga med mig, ska jag hitta en KK.
    Om hon eller han inte vill samma sexet som partner, skilja er, och hitta en annan som vill kissas på, eller ha sex 2 gånga om dagen.

Bra fråga, var gick erotiken?
    Låt oss gå 10 steg tillbaks, börja att kurtiserar. Vi kärliga komplimanger, viska i öronen, ?jag älskar dig?. ta hand om dig själva. Utan någon orsak, gör någonting för din partner, som du vet gör henna eller honom glad och känna sig som en gud eller gudinna..

Tror verkligen att vi - alla - kan lära oss mycket av Tantra. Tantra är som yoga för sinnet. Att hitta sig själve i sinnet tillsammans. Märka värmen i kroppen och sinnet.

Det tror jag på också gör att lust till sexet ökas. Det gör att båda slappna av, öppnar sig. Gör sinnet mera öppet, och blir 2 människor, som älskar (har sex). 

Gör att sexet inte är materialistisk, inte ett fråga om förmågan, men sex gör att 2 kroppar andas i takt, smälter tillsammans, och förlösas tillsammans .

I nutiden är det prestationer, verktyg, och teknik.
    Låt oss glömma bort detta. Vakna upp båda som kvinna och man.
    och ja, en quickie, Gör det när som helst. Alt behövs inte vara planerat och kräva tid. 

Tänk på VARFÖR och gör någonting åt det.

Bara liten funderingar.

Härligt du skriver... Jag håller hennes hand när vi är ute och går, kysser henne diskret på halsen, viskar ibland att jag vill ha henne, hennes moga mjuka kropp, låter det ta tid när vi älskar (älskar, inte bara knullar), försöker tänka att det inte behöver leda till orgasm, bara njutning i hela kroppen, med hela kroppen
Svar på tråden Vart har erotiken tagit vägen?