Dagens dejtingklimat
Testade nätdejting för ett par år sedan och blev tämligen förundrad över hur det "inte" funkar. Väldigt få seriösa.
Testade nyss igen och lagt ned det för det var ännu värre nu.
90% sextjat innan man ens mött varandra irl ( 50% var nog från upptagna män).
Och inte ett enda svar från de helt vanliga alldagliga män som jag skickade till.
Nej, jag ser inte ut som en träskpadda, men är väl medveten om att jag inte är skitsnygg heller. Får höra att jag ser bra ut.
Och jag skickar inte till de snyggaste männen för jag vet på förhand att de är i en annan liga än mig.
Och jag är hellre ensam än sänker mina krav och dejtar blekfeta gubbar dom gått livets hårda skola.
Jag har ordnat liv och god ekonomi och behöver ingen man för min överlevnad. Visst är sex med en riktig man trevligare än med leksaker, men hellre leksakerna än en ölmagade gubbe...
Var på en väldikt medioker snabb fikadejt tidigare i våras med en som inte var vassaste kniven i lådan och jag har sedan jag tackade nej till att fortsätta ses fått blocka honom på facebook, messenger, mobilen - HAN snokade reda på min adress och nummer... han har tjatat oavbruttet då HAN ville lära känna mig och jag sa hela tiden att jag inte ville lära känna honom... Och igår hade han skickat på snapchat att jag skulle lägga till honom. Stalkervarning!