• Lodjursungen

Dagens dejtingklimat

Jag har oxå försökt med tinder men det är svårt att känna varann. Liksom när ngn kille skriver ?hej! Vad händer ikväll då? 
    eller ?hej. Hur är läget?

alltså man orkar ju inte. 

• Lodjursungen
    BaraLillaJag84 skrev 2023-07-20 01:48:34 följande:
    Vad ska han skriva då, tycker du...??
    Liksom vad ger de att skriva så?  Det slutar med en ändlöst lång konversation i dagar om hur mår då, har du haft en bra dag? öhhh okeeej. Jag bryr mig inte, jag känner inte personen. Så man vill ju ha lite djupare. Vem är du, vad gillar du, vad gillar du inte. Osv osv osv så man ser om de är värt att ta en dejt eller inte
  • Lodjursungen
    Mandel skrev 2023-07-25 09:46:09 följande:

Fast jag är kvinna och har problem med att män inte svarar.
    Jag är ingen fet ful träskpadda (får höra att jag ser bra ut, är sexig, snygga bröst, snygg rumpa osv)och jag har väl ordnad ekonomi, eget hus, aktiv fritid osv men det hjälper inte. 
    Jag är definitivt en "bra tjej/kvinna", men ingen är ju intresserad ändå. Och jag skickar inte till snygga rika män utan vanliga män i snarlik samma sits som jag enligt bilder och profiltext.

Jag tycker inte att jag har några orimliga krav heller:
    Inte för tjock
    Gilla sex och verkligen mena det också...
    Ingen soffpotatis
    Inte storrökare
    Och inte distans...

Tycker inte det är orimliga förväntningar på en ev partner, men jag får inga som helst napp som kvalar in på min kravlista...

Samma här. Får man svar så är de typ ? hur är de med dig?  eller ?har du semester nu? 
    man svarar o sen händer de liksom inget mer 
Svar på tråden Dagens dejtingklimat