• aritmetik

Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?

EsterBey skrev 2023-07-18 21:03:02 följande:
    Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?

Vänligen välj ett alternativ som speglar din ärliga emotionella reaktion.

Jag fattar inte frågan. Ska man tänka sig att ens partner medverkar just nu i en erotisk film, utan att ha berättat det för mig? Eller är det att min partner har medverkat i en erotisk film FÖRE det att vi blev tillsammans och jag upptäcker det nu och min partner har aldrig sagt något om det?
  • aritmetik

Jag skulle tolka honom och hans reaktioner lite annorlunda än före jag visste. Jag skulle fundera över vad som motiverade honom och över vad som motiverade hans medspelare. Jag har inte någon positiv bild av porrindustrin och det skulle även påverka min bild av honom. Jag skulle fundera på om min tidigare bild av honom är sann. Men det skulle vara viss skillnad om jag kom på det när det hänt för fem år sedan och vi var i familjebildartankar, eller om jag kom på det när det hänt för 50 år sedan och vi var i 70-årsåldern. 

Svar på tråden Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?