Inlägg från: Anonym (Äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckligt)

Konstigt beteende enligt mig

Låter som att hon måste ha druckit en hel del den där kvinnan.... Låter nästan som att hon ville bli tittad på? Fram med skämskudden! Och sedan tror jag att din man kommer att tänka på hennes blygdläppar och oblyga beteende nästa gång han drar i skinnbiten. Många män skulle tycka att det där var bland det sexigaste som fanns, även om hon var ful. Sedan kan man tillägga att ni båda två var fruktansvärt oartiga som satt och stirrade på hennes underliv! Du hade t ex kunnat hinta åt henne att läpparna tittar fram så hon kunde skyla sig, ni kanske hade kunnat sitta någon annanstans utan "insikt" eller bara slutat stirra.

• Anonym (Äckligt)

Vet du, jag tror faktiskt inte hon var medveten om att saker syntes. Ser inte hur hon skulle ha "våldtagit" dig med sitt beteende. Respektlöst vore om det var medvetet däremot, men du och din man var däremot helt klart respektlösa.

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Villinteseunderlivavgamlatanter) skrev 2023-07-17 21:49:37 följande:

Jag tror hon var medveten.  Det pågick länge och hennes ben var help öppna.  Hon gjorde också med klänningen så att hennes trosor syntes mer 

Äckligt anonym : haha respektlöst av oss? Hur tänker du? Och nej tror inte att min man skulle tycka om flabbiga blygdläppar och "oblyga " (snarare desperat) beteende 😁😁😁

Eeeeh hur tänker jag? Sitta och stirra på någons mus går inte att beskriva på annat sätt än respektlöst.

Tro mig, han tänker på henne redan.
  • Anonym (Äckligt)

Ja jag har sagt mitt iaf och står för det, både att NI var sjukt respektlösa och även resten :)

Svar på tråden Konstigt beteende enligt mig