Dottern avskyr mig och får som hon vill av pappan
Min sambo låter vår dotter rånarna hon vill HELA tiden.
hon har haft ett dåligt temperament i flera år nu och när hon blir sur surar hon i timmar.
bara ett sånt exempel som nu på morgonen. Sambon kör henne till stallet där hon jobbar för tillfället, det är 3 mil och har bra svampställen. Då kan vi passa på och ta med hunden som älskar att gå i skogen, nej då blir hon skitsur och säger att hon ska åka kommunalt om jag följer med. jag VILL INTE HA MED HENNE HAR JAG SAGT TUSEN gånger. Skriker hon.
nä då säger sambon att vi åker till skogen när han kommer hem i stället.
man känner sig som pesten. Förr vägrade hon åka till landet om jag följde med. Det har nästan gått så långt att vi inte pratar med varandra hemma. Och jag fattar inte vad jag gjort.
det märkliga att sonen betedde sig likadant mot sambo. Han är 19 nu och har lagt av med detta. Men i flera år skydde han sambon som pesten. och ville aldrig ha med honom till skolan om det var möten t.ex. bara jag dög.
detsamma gäller nu dottern. Bara sambon duger.
vet inte om det har nåt med diagnoser att göra. Han har autism högfungerande, och dottern verkar ha det med.
dom sköter sig överallt och folk verkar älska dom. Men sen tar dom ut allt på en person.
bara det att det inte är på en rimlig nivå. Sambon brydde sig aldrig och tog åt sig. Men det är inte så kul att känna sig hatad av sitt eget barn. Visst hon har sina stunder så det är inte konstant, men till stor del.
bra föräldraskap, låt barnen få allt dom vill så blir dom inte sura. Sa jag innan sambon gick.