Anonym (NEJ!) skrev 2023-07-20 16:08:35 följande:
Rena rama dumheter, det har jag inte. Jag har varit tydlig med att jag inte anser att din parallell från scenario 1 gnm 2, till 3, håller det mått du menar att det gör, särskilt beträffande måltavlans beskaffenhet i scenario 3. Av detta försöker du dig på någon diskussion om scenario 1 och 2, helt utan legitim måltavla i tråden eller i mina inlägg, Oerhört fult. Jag har varit extra tydlig med just dig att du sysslar med ickefrågor ur det jag skrivit. Bl.a kallat det "öppna dörrar".
Det har stått helt på läsförmåga, inte någon otydlighet från mig att du tröskar på i oförstånd.
Jag har nämligen, och tydligt uttryckt, att jag är högst oenig med dig om att vi ska ha hädelselagar i Sverige och har påtalat att muslimer inte är en folkgrupp, varför jag är oenig i den otvetydiga parallell du vill dra till hur antisemitism utövas. Det helt obegripligt hur du ur detta får till en diskussion om mig och antisemitism. En halmgubbe av rang och alldeles för låg intellektuell nivå.
Varför duckar du frågan om var du står i övriga offentliga protester mot islams påbud?
Halmgubbar..hm..
Hur vore det om du svarade på Killbills fråga för den har du bara zickzackat dig runt.
Det går bra med ett rakt svar. Ja eller Nej.
Inte svårt alls. Ett ickesvar är iofs ett svar i sig.
Ja eller nej?