Är incel något man förtjänar att vara?
Kul att Torsten har ett rikt sexliv.
Men borde Torsten dock avstå en del av sin löneökning så att kvinnor kan få högre löner?
Låt mig gissa, Ja, det borde han för det är en helt annan sak!
Kul att Torsten har ett rikt sexliv.
Men borde Torsten dock avstå en del av sin löneökning så att kvinnor kan få högre löner?
Låt mig gissa, Ja, det borde han för det är en helt annan sak!
Fast vi diskuterar väl inte prostitution? Vi pratar väl om sex med samtycke mellan vuxna människor?
Nej, jag tycker att folk ska få ha hur mkt sex de själva vill. Varför vill du att staten ska reglera ditt sexliv?
Nej, det är det inte i den mening att staten ska lägga sig i. Men du vill ju att det blir en mänsklig rättighet som staten ska styra över.
Blanda inte ihop mänskliga rättigheter med rätten att ha sex med en samtyckande vuxen.
Nej, det är inte samtycke, den stora majoriteten gör det inte för att de vill.
Varför är du emot prostitution?
Var skriver jag att jag vill begränsa människor att ha sex?
Jag vill inte, till skillnad för dig, begränsa folk att ha samtyckande sex. Du skriver ju själv att du vill begränsa vissa män. Du vill alltså inte ha ett jämställt samhälle där alla får välja fritt.
Ska kvinnor få välja fritt?
Då tror du fel. I dagens Sverige där kvinnor har råd att försörja sig själv, pluggar och t om skaffa barn själv, så behöver de verkligen inte ta vem som helst.
Finns många kvinnor som lever själva idag. Varför gör de det, det finns ju massor av män?
Aah, den var lätt Sol!
Eftersom det finns ett överskott på män så kommer det att leda till att kvinnor sätter sig själv på piedestal och att de intalar sig att ingen eller nästan ingen man duger. Det beror också på att kvinnor inte har förmågan att tänka ?Tja, han var väl sådär men jag tror att han är fin innerst inne, så jag fortsätter dejta.? Detta i sin tur beror på att kvinnor ofta har dåligt självförtroende och är rädda för att bli sårade.
Jag vet med säkerhet att många kvinnor känner igen sig tydligt i detta, men jag är ändå övertygad om att många kommer att förneka.
Män är ju emellertid inte dummare än att dom kan räkna ut att om en kvinna har 2 fina klänningar i butik att välja emellan, så kommer hon att välja antingen den ena eller den andra, eftersom hon är rädd att bli utan klänning.
Om det däremot finns 10 fina klänningar att välja mellan så kommer det att leda till att ingen väljs, eftersom hon vill vara säker på hon väljer den bästa klänningen.