Är incel något man förtjänar att vara?
Bara för att man har kvinnliga vänner slutar man inte att vara incel. Risken ökar snarare för att man mår sämre över att man bara duger som vän, men inte som en partner.
Incels ser inte kvinnor som individer, om en incel skaffar en kvinnlig vän utan baktankar så ökar chansen att denne ser kvinnor som individer.
Du säger tidigare att de flesta kvinnor attraherar dig, kvinnor finner det överlag motbjudande att de bara blir objekt för sex. Eller bli betraktade som en slags aliens som inte duger för vänskap.
Vilket då i sin tur innebär att incels skulle få sämre möjligheter att attrahera en kvinna. Handlar om att ställa om ett mindset. Allt handlar faktiskt om incel själv, inte kvinnor eller samhället. individen som betecknar sig som Incels måste förändra sitt beteende.
Well, det är du som tar upp Löfven, Åkesson och Putin i en tråd som handlar om incels. Därför frågade jag vad du röstade på. Javisst, med en dos sarkasm, då dina inlägg börjar låta alltmer irrationella.
Jag har något emot personer som tycker att staten ska reglera deras sexliv, personer som är avundsjuka, missunsamma, skyller sin motgångar på andra. Du skyller på samhället, verkar tycka det är samhällets ansvar att se till att även misogyna män får ligga.
Så du säger att tidigare generationer hade mer hyfs? Kallade inte du mig för en "pensionär"? Och påstod att jag hatade folk som inte har sex? Hur ska du ha det?
Du tycker ju att staten ska gå in och reglera så att du kan få sex, dina radikala åsikter mynnar till att "det är någon annans fel" i alla fall inte ditt.
Du tar inte ett ansvar för dina tillkortakommanden utan skyller ifrån dig.
Någonstans så måste du ju förstå att kvinnor VILL INTE ha sex med just dig. Det beror inte på dejtingappar eller samhället, eller Löfven eller influensertjejer. Varför kan inte du förändra dig? Är det helkört? Eller förväntar du dig att ligga och samtidigt bibehålla dina skruvade åsikter?