• Anonym (Jadu)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:01:11 följande:
    Det handlar om avtändande beteende också då när man kommenterar om andras sexliv. 
    Jag kommenterar ingens sexliv. Du förstår ju uppenbarligen inte ett skit av vad någon skriver. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:03:48 följande:
    Då hade du exempelvis inte sagt något ifall något att det är fel om någon kvinna vill ställa upp och ha sex med någon man för vilken orsak som helst.

Du skulle inte sagt något om sexlösa män i denna tråd. 
    Du fattar inte ett ord av vad någon skriver. Sluta yra. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:07:15 följande:
    Då skulle exempelvis du inte sagt vad du tycker om varför olika män blir utan sex. 
    Du fattar ingenting. Om du inte kan läsa och förstå innebörden av vad andra skriver så går det inte att föra en diskussion med dig. Om du hade fattat vad jag skriver så hade du inte svarat som du gör. Sök hjälp. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 15:04:34 följande:
    Om det offentliga har något med preventivmedel att göra så är det inte längre enbart en privatfråga
    Så bara för att du inte hittar nån som vill knulla med dig så ska alla andra straffas och bli nekade att köpa preventivmedel? Har du med fler läkemedel på din lista som du tycker att andra inte ska få tillgång till pga att du inte är kapabel att attrahera någon tillräckligt för att få doppa kuken? 

Missunsamhet...där har vi en till sak som gör fittor torra som en öken. 

Som sagt....creep. sök hjälp din hjärna behöver en service. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 15:13:25 följande:
    Inte det som jag svarade på. 
    Då fattar du ju än en gång inte ett skit av varesig det du läser eller skriver. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 15:15:13 följande:
    Jag sa att det är något som berör samhället. 
    Du yrar. Sök hjälp för dina sjuka tankar. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:03:22 följande:
    Då borde betydligt fler vara utan sex. 
    All hjälp från samhälle som officiellt ska hjälpa personer med olika sexrelaterade problem borde tas bort.
    Fräscht.... verkligen. *Spyr*
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:08:42 följande:
    Och då handlar sex inte längre om att förtjäna det. 
    Man berörs av det och borde få klaga. 
    Dina åsikter är så vidriga. Perverst. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:12:41 följande:
    Ska du säga... 
    Ja, jag har inga problem att hitta någon som vill knulla frivilligt i alla fall. Hur många ligg leder din åsikter till? Har du hittat ett vinnande konceptet eller är du ute och cyklar fullständigt? 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:19:16 följande:
    Och du lägger dig i andras liv nu också. 
    Det är taskigt att du hånar när du har en annan åsikt. 
    Jag säger inte att något är avtändande bara för hag ogillar något. 
    Varför skulle jag bry mig om vad du tycker är avtändande? Tro mig, jag har inga som helst planer på att få dig i säng, så du kan slappna av. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:22:36 följande:
    Och du sa att din fitta blir torr. 
    Det kanske känns mer då. 
    Kännas mer för vem? Du lär knappast få veta hur det känns varesig det är torrt eller vått. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-19 16:44:10 följande:
    Så ditt "magiska drog" ska göra alla glada? Varför inte föreslå ett piller som löser alla bekymmer i stället? Det är precis lika verklighetsfrämmande. Varför inte ett piller som löser fattigdom? krig? Autism? 
    Ett piller mot ideoti hade gjort mig glad. Konstigt att dessa incels inte föreslår det. Det vore ju den absolut bästa lösningen för alla, oavsett kön. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (thai) skrev 2023-11-03 12:48:13 följande:

Åk utomlands och träffa kvinnor där istället. Den svenska feministmentaliteten som råder hos svenska kvinnor är inte särskilt attraktiv om man säger så.

Vad har thailändskorna gjort för ont?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?