Är incel något man förtjänar att vara?
Vad är det återigen som vi tycker olika i?
Du har en underlig syn på kvinnor, ditt nedlåtande uttryck "godhetsknarkande med goda värdegrunder" som du fått för dig kvinnor överlag tydligen enligt dig ska inneha. För det första så använder du uttrycket nedlåtande. För det andra så verkar du tycka att alla kvinnor är på det sättet, för det tredje så ser inte verkligheten ut så, bara för att någon är en kvinna så behöver hon inte inneha "goda värderingar"
klassisk dubbelbestraffning, dåligt för en kvinna om hon är så, dåligt om hon inte är så.
Vilket tyder på att du har en nedlåtande värdering att en kvinna borde vara servil gentemot män. Vilket också avslöjar dina åsikter om att kvinnor borde se till att incels får sex. Även om du inte skulle skriva det. Du maskerar det, men vissa saker i kombination blottas såsom dina åsikter att det inte är incels eget fel att de inte får sex. Eller att "samhället" som du menar "kvinnor är en del av" borde fixa sexet åt dessa män.
Oj vad du letar fel. Jag har förmågan att diskutera i generella drag. Det finns alltid undantag, men man behöver ta till sig termen generell om man ska kunna reflektera över olika ting i livet. Det är inte personligt.
Ska vi låtsas som att inte tex kvinnor blir mer påverkade av reklam och är känsligare gentemot kollektivet fast det är fastställt vetenskapligt?
Är jag även då mansfientlig när jag skrev att män inte har samma sociala förmåga som kvinnor och inte heller lika bra på att upprätthålla vänskapsrelationer som kvinnor? Oj vilken nedlåtande attityd jag har mot män.