Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:29:00 följande:
    Och eftersom du inte vill ta ansvar så kan du samtidigt inte veta vad det handlar om. 
    nej jag vill faktiskt inte ta ansvar för dig och ditt sexliv. jag tar ansvar för mig själv och mitt sexliv. på vilket sätt ansvarar du för mitt? genom att du låter bli att våldta kvinnor? Eller varför ska någon ta ansvar för dig? du tar inte ansvar för någon annan?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:29:41 följande:
    Och det var då ett friviligt val.
    Du vill vara utan sex. 
    Var skrev jag det? hur var det med läsförståelsen?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:32:01 följande:
    Då bryter det mot hens åsikt att man har ett val när något är ofriviligt. 
    De valde att stanna kvar utan orgasmer. 

Jag gör liknelse med hens logik. 
    Det är ett val. väljer man att fortsätta ha sex med en egoistisk man så vet man vad man får. Därför rekommenderar jag sexleksaker. Vad är det du har svårt att förstå?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:37:53 följande:
    Ta exempel på när du anser något är frivilligt när man ofriviligt är utan något? 
    du är en misogyn incel. Du anser att du är ofrivilligt sexlös. Du anser dig vara orättvist behandlad. Du anser dig förtjäna något. Du anser dig vara okapabel till att ändras.

men du är så låst vid ditt mönster att du bara kan *men jag är sexlös* och *jag kan inte* utan att reflektera över allt du faktiskt kan.

du kan lägga tid på ett forum. tänk om du istället lade samma tid på att läsa psykologi eller beteendevetenskap. eller prata med en psykolog. Eller en kurator. vad mycket tid du hade kunnat lagt på att lära dig saker, och lära dig av dig själv. Hade du lagt tiden på dig själv istället för forum hade du varit en lyckligare människa. Lyckliga människor är GENERELLT mer framgångsrika. Men du väljer ändå att skriva på forum. Du väljer att bortprioritera din lycka. Och det valet gör du. Endast du. Ingen annan. det är endast ditt val och ditt ansvar.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:39:31 följande:
    Och det finns inte någon lag som säger hur man ska ta ansvar för det. 
    vill du bli omyndigförklarad? eftersom du verkar ha svårt att förhålla dig till lagtexten
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:38:30 följande:
    Och med den logiken så kan man säga att något är ett val när du inte anser det.
    vad menar du? Ska du *teoretisk svammel* *kan jämföras med våldtäkt* och *men kvinnans orgasm* eller var ska du skriva nu?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:49:21 följande:
    Du anser att du ofriviligt blir utan något. 
    Du tycker det säkert att är fel också. 

Så du exempelvis kan inte klaga på trafiken för man ska bara acceptera exakt hur allt ser ut just då? 
    Va? Vad anser jag mig vara ofrivilligt utan?

och det är skillnad på att klaga och klaga. Det förstår alla utom du. Hur normala människor klagar *det är så tråkigt att vara ensam, hade verkligen önskat jag med kunde ha någon att ha fredagsmys med nu i höstrusket* hur misogyna incels klagar *det är så orättvist att kvinnor har mage att neka mig dejt. Istället kan Bill få 715 dejter men jag får ingen. Jävla kvinnor. De är så otacksamma och kräsna*
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:50:41 följande:
    Du snackar om att förtjäna.
    Du tycker kvinnor förtjänar njutning vid sex. 
    Om det kallas att man anser att man förjänar sex då handlar det om det när de som har sex, har en åsikt om deras sexliv. 
    nu ljuger du igen. Fyfan vad jag är trött på dina lögner. Visa mig var jag skrivit att man förtjänar något? lögnpotta! Mår du bättre av att ljuga?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:55:05 följande:
    Du snackar om val. 
    Ett val inkluderar ifall man ofriviligt är utan något eller inte. 
    Du väljer att stå utanför. Du kan inte sitta hemma och säga *jag vill bli pilot* men inte göra ett skit. På så vis blir du absolut inte pilot. det är ett val.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-06 21:53:50 följande:
    Hur har folk sex då om de innan sexet inte får ha en åsikt? 
    Hur folk har sex? En attraktiv person attraherar en annan attraktiv person. samtycke uppstår. Person 1 och 2 har sex.

är det avancerat att förstå?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?