Är incel något man förtjänar att vara?
incels är inte en homogen grupp så det finns nog inte bara ett svar
Cloffe har svaren
Andra mäns vardagsmisogyni har signalerat till inceln att misogyni är något normalt och ok så när inceln går omkring och är allmänt vardagsmisogyn vill inte kvinnorna ligga med honom och han får noll matchningar på tinder.
Nu har han ju inte förklarat om de vardagsmisogyna männen också är incels men han har garranterat att misogyna män inte får ligga.
Man får väl anta att de mest manipulativa männen som t.e.x narcissister och psykopater som får ligga inte är särskilt misogyna och samma sak gäller väl kvinnomisshandlare.
om man ifrågasätter vilka kvinnor man avfärdar om man inte tror på honom är man en
"fultolkar" du nu? Jag påstår inte att misogynitet är enda faktorn som incels har.
Jag tror däremot att andra mäns vardagsmisogynitet (såsom att kvinnor är "orationella") välkomnar en misogyn attityd hos incels.
Du verkar fått för dig (alternativt fultolkar) att jag kallar dig för "sexlös eller partnerlös" har inte du förstått att jag frågar dig vad du menar när du tog upp det tidigare? Obegripligt.