Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-09-01 19:09:51 följande:
    Nej, jag har redan förklarat vad jag tycker. Jag vill påverka utbudet i apparna genom algoritmer i realtid så att män och kvinnor sveper ja på lika många. 20% eller 30% spelar ingen roll, bara det jämnas ut.
    vad hjälper det? kvinnorna kommer fortfarande bara svepa ja på de män de attraheras av.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-09-01 20:33:39 följande:
    Har du inte läst historia? Fascister föraktar svaghet över allt annat. En fascistisk idé här hade varit att kastrera alla incelsen så att de inte riskerade att föra sina gener vidare. TS förslag är snarare en motsats till fascism eftersom den vill göda svaga män på starka mäns bekostnad.
    *Ett exempel på en expansiv definition av fascism kan vi få från lektorn Helen Lindberg vid Uppsala Universitet: "En uppsättning bindande identitetsformerande, särskiljande metoder, baserade på antiintellektuella, antidemokratiska, antihumanistiska ledarskapsdyrkande, våldsbejakande, krigsromantiska värden och ideal, om en statisk och perfekt samhällsordning där individen har en essentiellt tillskriven roll, och är underordnad kollektivets tvingande och tjocka föreställning om en essentiell gemenskap och där staten som en levande organism tillsammans med marknad och kyrka, eller myterna, utgör en politisk-ekonomisk-social totalitär helhet.*

ts och misogyna incels är antidemokratiska. Antihumanistiska. Vill ha en *perfekt samhällsordning* med att reglera en kvinna per man. (reglera appar till egen fördel och böter om man gud nåde dejtar för mycket exempelvis). Samt att individen är underordnad kollektivet. ts och de misogyna vill att kvinnorna ska sluta ha preferenser, och *bli beroende av män igen* så jo. Jag skulle säga att de sprider fascism. 

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-01 21:09:49 följande:
    Sexköp kan anses vara förnedrande, att man ska betala något med pengar för något som andra får utan att behöva betala det med pengar. 
    Vem är det mest förnedrande för? Mannen som är så ocharmig, oattraktiv och misogyn att han måste KÖPA ett knull.
    eller för den utsatta kvinnan som är i en desperat situation. som troligen tvingas sälja sex mot sin vilja. till en mansgris som bara ser henne som hål och endast bryr sig om sin egen njutning?

dina åsikter är så jävla sunkiga.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Skild) skrev 2023-09-01 21:16:50 följande:
    Nå. Bra val. Du vill bli omtyckt av kvinnan. 
    Varför tycker du då i tråden att kvinnor även ska ligga med män de inte gillar? 

*men det är ju inte samma sak det är ju synd om mig som är okapabel att dejta så där måste någon ställa upp för annars blir jag ledsen*

en kvinna ska tydligen ändra på sina preferenser, för att dessa misogyna män kan gud nåde inte knulla med varandra. Dessa män måste ju ha kvar sin rätt till sina preferenser. spyr på dessa män

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-01 21:26:57 följande:
    Det var inte det jag skrev. 
    Jag tog ett argument varför sexköp anses dåligt. 
    jasså? hur tog du det som att det var dåligt? Du skrev att det var förnedrande. som att det är synd om mannen. Hur fan är det synd om mannen som begår ett brott? Förklara gärna hur tankegångarna gick.

hur ska du förklara detta utan att ljuga? vad betyder förnedrande?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-09-01 21:30:11 följande:
    Jag håller inte med om den tolkningen du gör av kvoteringstanken av datingappar då det har ett individuellt syfte. Inom fascism är staten överordnad individen. Hur incelsen känner sig och vilka rättigheter de och andra har är således helt irrelevant. 
    Där har vi olika åsikt. Dessa misogyna vill återställa *makten* till männen. Att männen ska *få tillbaka* rollen som *överhuvud*. att det är det som ska bli samhällsnorm. Eftersom de vill att staten ska införa böter och reglera till sin fördel. därför anser jag det är fascism. de vill att staten ska legitimera dessa åsikter. Och då blir samhället *pro män* och inte *pro jämställdhet*.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-09-01 21:30:55 följande:
    Jag gör inte jämförelser med det just nu. 
    Jag kan ta upp argument utan att jag tar upp alla orsaker. 
    varför kan du inte diskutera sakligt? Utan att nämna sexköp, och när du blir ifrågasatt inte vill prata om det. vill du bara provocera? Är du ett troll? Eller är du såhär misogyn utanför www med?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-09-01 22:00:43 följande:
    Om du inte förstår det jag skrivit så är det ingen mening att vi fortsätter. Frågan kräver historisk kunskap och jag har varken tid lust eller ork att utbilda tråden gällande fascism. Det finns det gott om andra källor för.
    så din historiska kunskap väger mer än vad en lektor vid uppsala universitet säger?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Fol) skrev 2023-09-01 22:15:43 följande:
    Han hade instämt i det jag sagt om fascism i den här tråden.
    På vilket sätt är det inte fascism att införa en stat som ger män makt på bekostnad av kvinnors fria vilja? Förstår inte riktigt argument: kvinnorna kommer kuvas och underkastas staten, som blir till männens fördel om de förslag som ts önskar införs. skolboksexempel av fascism.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-09-01 22:28:43 följande:
    På vilket sätt är det inte fascism att införa en stat som ger män makt på bekostnad av kvinnors fria vilja? Förstår inte riktigt argument: kvinnorna kommer kuvas och underkastas staten, som blir till männens fördel om de förslag som ts önskar införs. skolboksexempel av fascism.
    Skolboksexempel för den som gått i skola dvs
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?