• nihka

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-09-08 14:14:19 följande:
    Frågan var inte hur du tycker att dejtingappar ska fungera, utan om du ser kopplingen mellan dem och kvinnors ändrade beteenden som leder till utsortering av män och skapandet av incels.
    Kvinnors beteende har inte ändrat sig. Kvinnor sorterar alltjämt bort män som inte attraherar dem tillsammans med de som rent äcklar dem.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-09-08 20:20:51 följande:
    När jag startade tråden trodde jag helt ärligt aldrig i min vildaste fantasi att det skulle finnas så många fördomar om incels som det har uppdagats. Responsen har gjort mig närmast chockad.
    Jag förstår att någon med en så verklighetsfjärmad syn blir chockad över att misogyna incels kallas för misogyna incels, även de som inte fattar att och hur de skiljer sig från reko singel män.
  • nihka
    Conquisto skrev 2023-09-10 01:52:28 följande:

Kan av någon anledning inte citera men tror man, som personen ovan, att kvinnor med vågorna av feminismen, och i nutid radikalfeminismen, inte har förändrats i synen på sin roll i samhället, i familjen och vad som förväntas av bägge kön lever man i en alternativ verklighet.

Läsförståelse?

Fortfarande dras inte kvinnor till misogyna och creeps. Har aldrig funnits en tid då sådana män har stått högst upp på kvinnors önskelista.
  • nihka
    Conquisto skrev 2023-09-12 15:15:20 följande:

Vilket gulligt gäng i tråden, vissa som medvetet eller ej helt misstolkar vad man skriver.
    För att förtydliga till flertal svar i en och samma kommentar:

Den person som själv skrev att ?kvinnors beteenden har inte förändrats med tiden? kopplat till dejtingappar var vad jag svarade på. Och tror man att det inte förändrats iom sociala medier och samhällsutvecklingen i stort får man öppna ögonen.
    Med det sagt ursäktar det inte så kallade incels och det patetiska beteendet hos den typen av män - varför vissa unga män numera blir utstötta är dock också en diskussion, men en längre sådan.

MEN. Ni värdegrundssignalerande töntar vars reflexmässiga svar till ETT meddelande är att ta det ur kontext och köra ?Aha så du är en äcklig incel?/?ÄÅH du vill gå tillbaka till medeltiden där kvinnor var slavar? - gissningsvis har ni otroligt lite erfarenhet av faktisk diskussion med oliktänkande i verkligheten.

Om man inte gillar någon behöver man varken knulla eller umgås med dem oavsett om de tycker de har rätt att knulla eller inte.

Kvinnor har aldrig attraherats av män de inte attraheras av.

Vad finns det att missförstå?
  • nihka
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-09-27 00:31:01 följande:
    Du förväntar dig att incels ska få hjälp av samhället med att ha sex alltså? Inte ta itu med depression eller ensamhet? Helt jävla vansinnigt.
    Han vill alltså så som man kan få i Danmark om man har ett funktionshinder få sånt som utbildning och rådgivning om sexuellt överförbara sjukdomar, hjälp med att byta p-rulle, hjälp med att införskaffa lösfitta och hjälp med förflyttning och påklädning.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-09-27 01:38:20 följande:
    Ingen har genom historien lidit av att det inte fanns nätdejting. Det har inte löst några problem, utan tvärtom.
    Ingen har heller genom historien lidit av att man slipper knulla människor som ingen vill ha sex med. Tvärtom känns det väldigt behagligt att få slippa knulla personer man har ett noll- eller minusintresse för.
  • nihka
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-09-27 02:51:44 följande:
    Han borde kunna skaffa en lösfitta själv kan man tycka. Hur skulle det hjälpa en ensam man? Blir han mindre bitter och deprimerad av att samhället tillhandahåller en gratis lösfitta? Nej, såklart inte.
    Ha ville ju ha det som i Danmark...
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-09-27 08:27:18 följande:
    Och alla personer som har sex lider inte när de inte får sex eller ett bra sexliv
    Nu är du där och blandar in andras sexliv. Du har inte att göra med andra människors sexliv. Det är deras privata angelägenhet och inget du har något med att göra.
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2023-09-27 08:31:58 följande:
    Och det är en orsak varför olika män blir arga. 
    Det är taskigt att snacka om att inga personer lider och att det ör behagligt. 

Du borde inte klaga ifall någon vill begränsa sexlivet för personer som redan har sex. 
    Du har inte att göra med hur mitt sexliv ser ut. Mitt sexliv är min privata angelägenhet som du har NOLL med att göra. Sköt du ditt sexliv så sköter jag mitt.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?