• nihka

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 20:40:21 följande:
    Då föregår man med gott exempel. 

Du kanske inte kan påverka TS i rätt riktning men alltid någon annan.
    Precis! Markera mot misogyni, exponera skiten för vad den är. Ut i ljuset med det ljusskygga så ingen inbillar sig att skiten är nåt annat än skit.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 21:06:31 följande:
    Misogyniteten är bara ett symptom. Det är inte det egentliga problemet.

Fokusera på de och det positiva. Beröm de som gör något bra. Det är ett klassiskt misstag att ge de som missköter sig uppmärksamheten. 
    Vi ska alltså ignorera TS?
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 01:32:26 följande:
    Nej, bara algoritmer på dejtingappar. Inga böter.
    Mycket bättre med en algoritm som osynliggör misogyna incels i proportion till kvinnofientligheten. Kunde avgöras med ett enkelt frågebatteri och bestämmas av hur bra man presterar på testet.

Den med en riktigt jävla fucked up kvinnosyn kunde visas och få se en halv profil per år. Eftersom ingen vill ha dem gynnar det allmännyttan att de inte kluttrar upp och skräpar ner med sin närvaro på den digitala dejtingmarknaden. Inga böter.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:10:59 följande:
    Yttrandefriheten är inte till för att missbrukas där sakliga argument ersätts av rena förolämpningar.
    Du får väl fundera ihop med lämplig kontaktperson vad det är som får dig att känna dig så förolämpad när omgivningen kommer med en adekvat reaktion på din sjuka förslag.
  • nihka
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-26 00:12:01 följande:
    andra förklaringen är att kvinnor insett att de förtjänar bättre än en misogyn man och är hellre lyckliga utan. Synd för dig. Bra för kvinnorna.

jag tycker inte illa om ensamma män, jag tycker illa om incels som är kvinnofientliga, mansfientliga och odemokratiska.
    Det gör också de allra flesta män, både de i en relation och de som är singel. Ingen vill associeras med de misogyna.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 00:19:29 följande:
    När du får slut på argument kommer lögnen om att alla som är ensamma är misogyna igen. Trots att samtliga av oss vet att det inte stämmer.
    Vilka oss? Du är den enda som påstår detta som förstås ingen har sagt.

Å ena sidan misogyna incels och sedan de som skiljer sig från dig - incels/ensamma män utan din bedrövliga kvinnosyn.

Frågan är om du ljuger medvetet eller inte klarar av att ta in text bättre?
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 01:30:54 följande:
    Nej, har jag sagt det? Tråden handlar inte om mig.
    Så klart den inte gör! Hahahaha!
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 17:51:01 följande:
    Du står inte bakom allas lika värde om du tycker att "det är så det ska vara" att bara vissa män får dejta via appar men alla kvinnor. Hur menar du män och kvinnor behandlas lika av dig när du tänker så?

De som har blivit serverade ett silverfat är den grupp som du tillhör, genom digitaliseringen. Före internet fanns hade du aldrig haft den maktposition som du nu använder till att nedvärdera andra.
    Alla har exakt samma frihet att välja och välja bort men blir också valda eller bortvalda av andra. Om du nu inte blir vald kommer inte farbror staten och matchar dig med någon. Nåt får man klara av själv här i världen på tal på silverfat Baby

Om nu inte dejtingappar funkar för dig får du väl lyfta röven och hasa dig ut bland folk.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 18:21:48 följande:
    Nu jämför du män med grisar och säger dig samtidigt stå för alla människors lika värde. Den ekvationen går inte ihop.

Vanliga män är inte grisar.
    Nu pratades det inte om vanliga män utan den kategorin som har dina åsikter.
  • nihka
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 18:27:40 följande:
    Haha, nej du borde gå en juridisk grundkurs. "Populära män" är inte en folkgrupp man kan hetsa mot.

Jag har för övrigt inte hetsat mot någon grupp, utan beskrivit ett problem som finns. Hur kan jag hetsa mot någon när jag inte ens lägger skulden på en viss grupp utan på hur systemet är utformat?
    Problemet är att ingen vill ha dig - vilket inte är ett problem för någon annan än dig. Så lös det eller skit i det. Ditt val. Världen bryr sig inte.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?