Är incel något man förtjänar att vara?
Sen så tror du dig säkert vara en "snäll" kille som inte alls är misogyn. Men det är en annan sak.
Lägg av "Där ser kvinnor till sina intressen, medan män har gett upp sina intressen. Är det ett smart kollektivt agerande av män tycker du?" betyder precis det det står. Du tycker inte att män var smarta när dom "gav upp" ekonomisk makt till kvinnor. Men jag förstår att du låtsas som att du inte menar det. Det i kombination med "att det var bättre för 100år sedan" dessutom. Jodå
Vilka intressen menar du att kvinnor ska ge upp? Finns ingenting rimligt som du skulle kunna förklara med. Rätt till deras kroppar?
Berätta vad du menar med att "svenska män (politiskt) har röstat för en förändring"? Med avseende sd och kvinnor. Vad har du fått för dig att svenska män röstat för? Statlig reglering av sex?
Jag undrar hur man gör med de kvinnor eller män som inte alls vill ligga med någon? Måste de ställa upp ändå? Blir det extra tillfällen för oss som ff är aktiva? Hur länge måste man vara tillgänglig? Om jag är i ett förhållande, måste jag ligga med främlingar ändå?
Kommer det finnas ett ställe att rapportera antal ligg? Ett tillägg på deklarationen?
Om jag inte knullat nog många ggr så får jag några månader på mig att komma ikapp?
Så många frågor....
Kanske det ts menar med att kvinnor måste ge upp sina "intressen" rättigheten till sin egen fredade kropp.
Nu raljerar vi, men det vi raljerar om ligger nog i närheten av vad ts föreställer sig. Det skrämmer mig. Det skrämmer mig också att han utan betänkligheter tycker det är ok att presentera en sån idé. Det skrämmer mig också att så pass många låter idén passera utan några egentliga protester. Det skrämmer mig att vissa vill diskutera saken från ts perspektiv och anser sig vara "neutrala" Det skrämmer mig att ts uppfattar det som att "män" har röstat politiskt för en (vad jag antar) inskränkning av kvinnors rättigheter. Och när han pratar om intressen och rättigheter så handlar det om ett egenbestämmande över kvinnors egna kroppar. Kan inte tolka det på annat sätt.
Vill du att jag släpper att du tycker det var osmart av män att "ge upp" ekonomisk makt till kvinnor? Nej, varför det, det är ju en del av dina kassa värderingar.
Hur yttrar sig den "objektifieringen av mäns kroppar" ? Har aldrig hört att kvinnor anser sig ha rätt till mäns kroppar. Vilket jävla skitsnack.
Kvinnors "intressen" som du uttrycker dig med och tre punkter är inget som du någonsin skulle kunna reglera. Här uppvisar du också misogynitet. Tror du att sd ska "fixa" det? Är det det du menar med att "män har röstat på"? Helt jävla orimligt förslag, berätta hur du tänker reglera det?
ska förhållanden där mannen råkar tjäna mer annulleras? Populära män vet vi att du vill införa bestraffningar på, vem ska bestraffas om någon har en affär? Mannen, kvinnan, eller båda? Börjar låta mer och mer som "the handmaidens tale" kanske offentliga hängningar?
I slutändan så blir det inget sex för inceln. Begriper du det? Det finns en anledning till att kvinnor håller sig borta. Du bara tror att det skulle alstra sex för dig. Du verkar inte förstå att kvinnor inte är begränsade vad gäller sex. Det finns ingen påse där man plockar fram sextillfällen och distribuerar det bland männen. Ju fler trevliga män (kvinnor) det skulle bli, desto fler sextillfällen skulle skapas. Varför kan inte dina idéer handla om att incels behöver förändras? Det är så uppenbart.