• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Skild) skrev 2023-07-26 00:32:43 följande:
    Men ge dig! INGEN här vill att någon ska ha andra förutsättningar. Det är SAMMA som är förhoppningen. 
    Molly har aldrig sagt att hon vill att kvinnan ska ha andra förutsättningar och hon har väl för i helvete aldrig ens insinuerat att män ska ses som en dildo. 

Det är ju du som hittar på nåt vi inte säger för att ha något att protestera mot. Du skämmer ut dig! Dina låtsasargument är på en 5-åringsnivå. 
    Om du ändå kunde läsa vad folk skriver och inte hitta på. 
    Jag har inte heller sagt något om att kvinnor ska enbart vara ett hål. 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-26 00:09:50 följande:
    Om jag hade sett män som dildos,så ja.
    Men nu gör jag inte det så det finns ingen anledning att be mig fokusera på annat.
    Och jag ser inte kvinnor som ett hål
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-26 00:05:05 följande:
    Läs om och läs rätt!
    Vart någonstans har jag skrivit det?

Sluta tillskriva mig åsikter jag inte har,tack! 
    Och var har jag skrivit något om att kvinnor ska enbart vara ett hål? 
    Du tillskriver åsikter som jag inte sagt. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Skild) skrev 2023-07-26 00:32:43 följande:
    Men ge dig! INGEN här vill att någon ska ha andra förutsättningar. Det är SAMMA som är förhoppningen. 
    Molly har aldrig sagt att hon vill att kvinnan ska ha andra förutsättningar och hon har väl för i helvete aldrig ens insinuerat att män ska ses som en dildo. 

Det är ju du som hittar på nåt vi inte säger för att ha något att protestera mot. Du skämmer ut dig! Dina låtsasargument är på en 5-åringsnivå. 
    Om du ändå kunde läsa vad folk skriver och inte hitta på. 
    Och om personen påstår att jag sagt något om ett hål så borde samma sak gälla angående en dildo. 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-26 00:07:18 följande:
    Den enda som kan bidra till att förändra sitt liv till det bättre är en själv.
    Sluta lägga det ansvaret på andra.
    Du lägger också ansvaret på andra. 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-26 00:01:51 följande:
    Tycker du på fullt allvar att man ska bli ihoptvingad med någon man inte är attraherad av för att mannen ska få sex?
    På vilket sätt är det jämställt?
    Skulle du själv vilja bli ihoptvingad med en kvinna du inte alls attraheras utav?
    Och vad har det här med hyckleri att göra?! 
  • Anonym (....)
    Anonym (Skild) skrev 2023-07-26 10:23:17 följande:
    Nej det borde det inte. Om någon påstår att du ser  kvinnor som ett hål innebär inte att den  personen ser män som dildos. 

Jag tycker det verkar som att du (och andra incels)  inte är så noga, inte behöver vara kär eller att hon är kär i dig/er. Därför tror jag att du (och andra incels) ser kvinnor som hål, något att ha sex med. 
    Vi ska tydligen inte få säga nej. 
    Molly har aldrig påstått att hon ser män som dildos. Har du svårt med ordförståels, tolka nyanser? 
    Ett hål borde påminna om dildors. 
    Om man ser andra enbart som ett sexobjekt 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-25 23:58:27 följande:
    Nej,det är det som är skillnaden mellan incels och andra.
    Jag har också varit ofrivilligt singel,men jag la inte skulden på alla män utan försökte jobba med mig själv för att kunna hitta någon.
    Och jag lyckades.
    Och hur la du skulden på dig själv då?
    Felet  var på dig exempelvis för att du inte var en tillräckligt bra hemmafru?

Får du bestämma över vilka krav som männen ska få ha? 
  • Anonym (....)
    molly50 skrev 2023-07-26 13:04:59 följande:
    Jag hade en väldigt dålig självkänsla och la väldigt mycket skuld på mig själv.
    Men jag insåg att jag var tvungen att jobba med det.
    Det var inget som någon annan kunde hjälpa mig med.
    Någon hemmafru var jag inte.

Nej,varför skulle jag ha fått bestämma det?
    Alla har sina egna krav. Sen att de inte alltid överensstämmer med ens egna är inget man kan göra något åt.
    Oftast brukar kvinnor påstå att felet är endast på dom om de får välja kraven som männen ska ga först
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-07-26 13:20:43 följande:
    Oftast brukar kvinnor påstå att felet är endast på dom om de får välja kraven som männen ska ga först
    Ha först 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?