Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:15:15 följande:
    Sluta ta upp då exempel på

"* Hård konkurrensen mellan hanar gör att de med många skadliga mutationer selekteras bort och inte får föra sina gener vidare.*

hård konkurrens leder också till att män med sunkiga värderingar inte får föra sina gener vidare.

Men det är relevant. varken mänskliga kvinnor eller kvinnliga djur vill ta vilken man som helst.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:17:39 följande:
    Då kan man ta upp det när du har sex. 
    Och en abort gör att man bryter mot den regeln. 
    Du svarade inte på frågan om de får göra abort som jag skrev om innan. och vilken regel? vi har lagar som ger oss kvinnor rätt att utföra abort.

vilken lag eller regel finns det som skulle ge dig rätt till en kvinna?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:18:08 följande:
    Och då är det naturligt om kvinnor blir utan orgasm vid sex. 
    Hur är det naturligt? har du någonsin knullat? Vet du hur man knullar? vill du inte att den du knullar med ska ha skönt? eller handlar det bara om dig och din njutning? då kan du skaffa en fleshlight. Varför ska du ha en kvinna när du inte ens bryr dig om kvinnan?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:20:22 följande:
    Och då är det inget problem om det ändras med förutsättningar och då blir utan det istället. 
    Syftet är inte att man vill att alka personer ska uppleva det. 
    kärlek kommer inte gratis. Man får jobba för det. Men lättare att gråt-runka framför familjeliv?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-23 22:21:46 följande:

Tack för att du bevisar att du gärna vill klassa in mig i den "onda" eller "goda" gruppen. 

Min förklaring verkar vara bevisad...

på vilket sätt tror du att du ens är i närheten av den *goda gruppen*. det enda du bevisar är att många mån är rövhattar. Vilket leder till att kvinnornas skepsis till män ökar, fler män ratas. Fler incels. Men matte verkar inte vara någon incels starka sida
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:23:25 följande:
    Om sex ska handla om befruktning och att det inte ska vara lika för alla. 
    Då skulle det kunna vara så att andra personer blir drabbade av något som de inte tycker om. 
    Ska det endast bli på dina villkor? 
    Hur ska sex bli lika för alla?
    lag på ett knull om dagen? bara att lämna in sin kupong på närmsta vårdcentral? Eller hur ska det bli samma? Förklara. och svara på vad som är jämställdhet, och rättvisa, rättighet och rätt.

är utfaller det enda som räknas? Eller att vi har samma lagstadgade möjligheter?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:26:45 följande:
    Då plötsligt ska man visa empati för någon annan när det handlar om sex. 

Står det i lagboken att kvinnor har rättighet till orgasm vid sex med en man?

Annars så tycker ni själva att olika personer ska bli utan sex. 

Visa mig gärna var i lagboken det står *endast mannen har rätt till orgasm*

varför ska vi visa empati till män som föraktar oss? Visar du empati till de som föraktar dig?

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:28:04 följande:
    Och vilken rättighet säger att kvinnor har rättighet till sex med män? 
    Jag har rätt att attraheras av vem jag vill, jag har rätt att ha lagligt sex med vem jag vill. Denna vem kan vara en man det kan vara en kvinna. Så länge sexet är med samtycke och lagligt så är det min rättighet enligt grundlagen. bevisa var det står att jag inte har dessa rättigheter. Det är för övrigt samma rättigheter som du har
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:31:30 följande:
    Det står inte att män har bara rättighet till orgasm. 
    Men det står inte att kvinnor har rättighet till orgasm med en man. 
    Och jag har hellre orgasm med en kvinna eller med mina sexlexsaker än en man med din kvinnosyn alla dagar i veckan
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-23 22:32:49 följande:
    Ingen rättighet. 
    En möjlighet. 
    Rättighet. om det är lagligt sex med samtycke är det en rättighet för oss båda att använda vår lagliga rätt. vi har alltså rätt att använda våra grundläggande rättigheter att ge varandra varandras kroppar så länge det är med samtycke och lagligt.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?