Inlägg från: Anonym (Perka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Perka)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-07-19 16:41:08 följande:
    Jag tycker att kvinnor ska få välja bort män de inte är attraherade av, men jag tycker att urvalet av män borde bli lägre. Idag har kvinnor ett enormt stort urval, medan män har nästan inget urval alls att välja. Den strukturella orättvisan borde överbyggas.
    Om kvinnor inte attraherades av männen på apparna skulle de inte dejta dem utan hitta andra män, utanför apparna.

Jag vet nästan inga vänner som träffat pojkvän/flickvän via en app.
  • Anonym (Perka)
    Anonym (....) skrev 2023-07-19 16:44:24 följande:
    Att kvinnor har fler möjligheter redan. 
    Att de kan få barn utan att det finns en man som gillar kvinnan och en man som tar ansvar för barnet. 
    Vad borde då hända med alla deadbeat dads som finns idag? Böter? Spöstraff?
  • Anonym (Perka)
    Anonym (....) skrev 2023-07-19 16:46:06 följande:
    Att kvinnor redan har en fördel för det. 
    Att kvinnor borde förstå om män klagar mer för kvinnor har fler valmöjligheter 
    Vill incels ha barn?
  • Anonym (Perka)
    Anonym (....) skrev 2023-07-19 16:46:06 följande:
    Att kvinnor redan har en fördel för det. 
    Att kvinnor borde förstå om män klagar mer för kvinnor har fler valmöjligheter 
    Och vill incels ha barn utan sex eller relation?
  • Anonym (Perka)
    Anonym (....) skrev 2023-07-19 16:45:03 följande:
    Man bortser redan mer än vad kvinnor gör. 
    Som vad, vad har du bortsett från?
  • Anonym (Perka)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-19 16:48:11 följande:
    Jag tycker att inte att man kan dela in kvinnor i de som är attraktiva och oattraktiva. Alla är attraktiva på sitt sätt. Många män kan inte välja bland kvinnor alls utan får hoppas på att det klickar med någon kvinna man möter i 30-årsåldern som två har skrivit här om sina män. Det är den chansen eller ensamhet som gäller för män, så kräsenhet är inte ens en faktor.
    Ha ha, menar du att skriva då nedvärderande mot de kvinnor som betättade det i tråden, att deras män tog första bästa för de kunde inte få nåt annat!
  • Anonym (Perka)

Hur skulle incels ens träffa kvinnor då?

Anonym (hej) skrev 2023-07-19 16:50:26 följande:
    Ja, då skulle fler män få chansen för urvalet är lägre utanför apparna.

Jag känner till flera som har gjort det.
  • Anonym (Perka)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-19 16:56:06 följande:
    På jobbet eller kurser till exempel, som det gick till förr när incels inte var ett fenomen.
    De flesta incels går inte kurser eller har jobb.
  • Anonym (Perka)
    Anonym (Til) skrev 2023-07-19 16:59:10 följande:
    Många incels har väl redan jobb, och skulle enkelt kunna gå en kurs. Det handlar nog snarare om att de inte klickar med dessa kvinnor som jag antar att de redan idag då skulle kunna träffa. Kvinnor kommer sannolikt inte finna dem mer attraktiva bara för att det finns färre att välja på. Det finns redan få bra män att välja på.
    Jag är nog för färgad av att läsa här och flashback, som är de enda ställen jag stöter på incels på. Då skriver de att de är arbetslösa, kanske, möjligen går i nån atbetsmarknadsåtgärd, och inte har några att umgås med utanför nätet.
  • Anonym (Perka)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-19 17:01:15 följande:
    Du överdramatiserar vad jag har sagt. Ingens frihet begränsas, 
    Anonym (hej) skrev 2023-07-19 17:04:17 följande:
    . Man kan också lagstifta om att man bara får ha ett visst antal sexpartners varje år till exempel. Annars räknas det som överutnyttjande av resurser.

Ha ha ha! Du är jätterolig!
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?