• Hejhoppgummi

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-18 21:55:56 följande:

Och ni vill endast erkänna och tycka något är bra så länge som ni gynnas av det oavsett om det är rimligt eller inte. 

Det blir ologiskt om man samtidigt skulle vara lika mycket selektiv som de flesta andra personer och få får vara det och valen skulle motsvara andras val och när de ratar olika personer. 
    Men samtidigt skulle man bli nekad av de flesta personerna och det ska inte fördelas rättvist. 

När jag tog upp att jag inte får alternativ som andra människor så skulle jag vara egoistisk och när jag blir ratad då ska jag vara egoistisk om jag tänker på att många personer har ett sexliv. 

Ta ett exempel på där ni erkänner något som är till eran nackdel i denna tråd?

Sex är inte rättvist. Sex ska inte vara rättvist. Sex ska ske lagligt med samtycke.

för att sex ska gå att mäta i rättvisa behöver det
    finnas lika många tillgängliga kvinnor som män

alla dessa tillgängliga måste ha samma sexualitet (hetero/homo/bi) för att det inte ska bli överskott åt något håll

alla människor måste ha lika mycket lust

och människor är INDIVIDER, det finns inte en universal sexlust. Och nej INGEN människa ska ta några kåthetspiller för ökad lust det är en sinnessjuk tanke.

inser du inte det orimliga i att ha generella krav på individer? Och hur ska det ens upprätthållas? vad händer om man har för mycket sex? För lite sex? Annars är det ju inte rättvist i dina ögon.

nej. Låt folk ha kvar sin fria vilja till sin kropp och förstå att lagligt sex med samtycke är enda rimliga alternativet. Det finns ingen annan lösning som inte kränker rätten till sin egen kropp eller fria vilja.
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-18 21:41:55 följande:
    Och om det skulle handla om hypotetiska personer som skulle välja mig innan. 
    Då skulle det lika väl hypotetiskt finnas någon kvinna som går med på det. 
    Jag kan lova dig att oavsett kåthetspiller så skulle du ändå aldrig attrahera en kvinna med din kvinnosyn. Kåthetspiller skulle generera mer sex till attraktiva populära män. Och martinshop skulle ha rekordförsäljningar av satisfyers. 
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 12:18:57 följande:

Om sex ska vara ömsesidigt så måste personen som ska ha sex med mig samma mål som mig. 
    Ni snackar om hypotetiskt slumpmässiga människor utan att ni redovisar orsaken varför de skulle välja mig. 

ja förklara gärna. Varför skulle någon välja dig? vad har du att erbjuda en kvinna?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 12:08:33 följande:
    "Den som inte har pengar att köpa en dator för får vara utan dator. Den som inte lyckas attrahera någon får inte knulla.".

Du snackar nu om verkligheten. 
    Olika personer i denna tråd vill snacka om hypotetiska alternativ och sedan påstår att det är samma sak som de som har sex i verkligheten. 

Med olika personers logik är det samma ssk som när någon har råd och väljer att köpa en bra dator jämfört med någon som inte har råd och tycker vissa datorer är sämre än andra. 
    vilka hypotetiska alternativ? Är det hypotetiskt att du är sexlös? är det hypotetiskt att du är incel? Är det hypotetiskt att du är misogyn?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 13:46:26 följande:
    Och fråga varför de äldre kvinnorna skulle välja mig?!

För att man ska välja bort äldre kvinnor så måste någon vara intresserad i en först. 
    vad behöver du göra för att kvinnor ska bli intresserad av dig? Eller räcker det att sprida misogyn propaganda på familjeliv? köar kvinnorna nu? Eller måste du kanske sluta vara misogyn?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 13:48:32 följande:
    Att nan skulle dissa olika personer. 
    Är det bara hypotetiskt att du blir dissad?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 13:50:26 följande:
    Och frågan nu var inte det andra.
    Jag vet att det inte ger sex genom att klaga på internet. 
    Om du vet att det inte ger sex, varför gör du det då? jobbar du inte emot dig själv då om du faktiskt vill ha sex?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 13:49:42 följande:
    Om man är utan sex så är det inte ett hypotetiskt val. 
    Vad är hypotetiskt? Vad är fakta?
    är du sexlös eller inte? Ja eller nej?
    är du misogyn? ja eller nej?
    vill du ha ett förhållande? ja eller nej?
    inser du att du behöver attrahera en kvinna? Ja eller nej?
    inser du att du måste göra något för att attrahera en kvinna? Ja eller nej?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 15:53:16 följande:
    Inte idag med prostitution där kvinnor har högre sexlust.
    Om jag vore egoistiskt av mig, då skulle jag haft först ett sexliv först. 
    tror du på allvar att kvinnor som säljer sex har högre sexlust? det är kvinnor som är desperata, ofta i beroendeställning som inte ser ett annat sätt att försörja sig än att sälja sin kropp. 

visa GÄRNA studier som bevisar korrelation kåthet och prostitution. Är din källa Paolo Roberto? Eller vem har lurat i dig dessa sjuka idéer?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 17:21:56 följande:
    Det sa jag inte. 
    Vad menar du då? Läs här nedan exakt vad du skrev. det är markerat med fet stil
    Anonym (....) skrev 2023-10-19 15:53:16 följande:
    Inte idag med prostitution där kvinnor har högre sexlust.
    Om jag vore egoistiskt av mig, då skulle jag haft först ett sexliv först. 
    har kvinnor som prostituerar sig högre sexlust ja eller nej? Eller vad menar du med det du skrev?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?