Är incel något man förtjänar att vara?
Och ni vill endast erkänna och tycka något är bra så länge som ni gynnas av det oavsett om det är rimligt eller inte.
Det blir ologiskt om man samtidigt skulle vara lika mycket selektiv som de flesta andra personer och få får vara det och valen skulle motsvara andras val och när de ratar olika personer.
Men samtidigt skulle man bli nekad av de flesta personerna och det ska inte fördelas rättvist.
När jag tog upp att jag inte får alternativ som andra människor så skulle jag vara egoistisk och när jag blir ratad då ska jag vara egoistisk om jag tänker på att många personer har ett sexliv.
Ta ett exempel på där ni erkänner något som är till eran nackdel i denna tråd?
för att sex ska gå att mäta i rättvisa behöver det
finnas lika många tillgängliga kvinnor som män
alla dessa tillgängliga måste ha samma sexualitet (hetero/homo/bi) för att det inte ska bli överskott åt något håll
alla människor måste ha lika mycket lust
och människor är INDIVIDER, det finns inte en universal sexlust. Och nej INGEN människa ska ta några kåthetspiller för ökad lust det är en sinnessjuk tanke.
inser du inte det orimliga i att ha generella krav på individer? Och hur ska det ens upprätthållas? vad händer om man har för mycket sex? För lite sex? Annars är det ju inte rättvist i dina ögon.
nej. Låt folk ha kvar sin fria vilja till sin kropp och förstå att lagligt sex med samtycke är enda rimliga alternativet. Det finns ingen annan lösning som inte kränker rätten till sin egen kropp eller fria vilja.