Är incel något man förtjänar att vara?
Ett beslut som är demokratiskt fattat och gäller för alla medborgare skulle per definition vara demokratiskt om det inte inskränker demokratin som sådan,
Ett samhälle som gör något sånt är däremot fascistiskt.
Det är inte olagligt att sälja sex. Det är olagligt att köpa sex. Man kan inte köpa ett samtycke.
Din statistik tar jag med en nypa salt. Huruvida en man är frivilligt sexlös eller inte har du ingen kännedom om. Jag kan däremot tänka mig att kvinnor väljer att hålla sig hemma i stället för att ta risken att träffa en man med tanke på allt förakt dom läser på internet. (Såsom åsikterna du har) riskerna är för stora.
Vilket leder oss tillbaka till punkt ett. Det är incels som behöver förändras om dom vill ha sex.
Nej, det är mer än att vi "bara tycker olika" Din världsbild är skev. Det finns ingenting rimligt i det du föreslår.
Att du drar paralleller till sd är helt verklighetsfrånvänt. Du har tidigare sagt att svenska män röstat för en förändring. Jag antar att du pratar om sd och tydligen en förändring i form av inskränkningar på kvinnors rättigheter. Eller vad är det du fått för dig att sd ska "hjälpa" svenska män med?
Palle skriver tidigare att alla kvinnor menar sig ha goda värderingar, alla kvinnor har inte det. kvinnor blir då hycklare som du skriver då de inte gör/tycker som man hittat på.
De blir också då dubbelbestraffade på grund av det.
Du trodde att jag hade en dubbelstandard vad gäller mitt uttalande om ökad polarisering, därför frågade du eftersom du tycker sånt är vanligt.
Jag tycker inte sånt är vanligt. Vad jag kan läsa så är folk på familjeliv ganska konsekventa i sitt tänkande. Ser inte folk med dubbelstandard. däremot ser jag ofta folk som gärna kallar en grupp för hycklare, mest baserat på vad de själva har för fördomar att dessa borde tycka egentligen. Oftast gällande ämnen som har med könsgruppering att göra. Du frågade, men samtidigt var meningen utformad på ett ifrågasättande manér, (varför ens ställa frågan?). Vilket indikerar att du hade fördomar redan från början om vad jag tyckte.