• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Det handlar antagligen om att man vill gynna kvinnor för kvinnor tagit makten och därför ska kvinnor få orgasmer vid sex.
    Eller att ni ser det som manlighetens uppdrag att ge orgasmer tilö kvinnan under sex. 

Felet är både på männen när kvinnan inte hittar en man hon uppskattar och fel när männen inte gör som kvinnan vill i en relation eller under sex. 

• Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:42:34 följande:
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Om det inte handlar om att man ser bara problem när kvinnan får det hur kommer det sig att alltid så ser ni det som ett problem först då?
    Det handlar inte om en slump och en ideologi för era argument ändras alltid beroende på när kvinnan har det sämre och när kvinnan har det bättre än männen? 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:42:34 följande:
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Och eftersom era kommentarer betyder inte för syftet är bara sexism då män och kvinnor ska behandlas annorlunda. 

Man ska inte gå efter när ni säger att männen ska göra saker åt kvinnan men inte tvärtom. 
  • Anonym (....)

Och ett bevis på att kvinnor kan också tänka sig att förtrycka andra människor. 

• Anonym (....)
    Anonym (Hm) skrev 2024-01-25 17:19:05 följande:
    Det skulle man
    Och troligen så är själva orsaken att ni går efter vad som gynnar kvinnor. 
    Inte om någon får fler orgasmer än det andra könet som är själva problemet 
  • Anonym (....)
    Anonym (Hm) skrev 2024-01-25 17:19:05 följande:
    Det skulle man
    Och ni borde svara på varför olika argument om kvinnliga orgasmglappet inte fungerar när kvinnan får fler orgasmer vid sex än mannen?
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-25 17:42:09 följande:
    Vet du vad? om du börjar knulla män istället, och bli knullad av män så slipper du oroa dig för det *kvinnliga orgasmglappet*. då kan ni män slåss om den enda orgasmen. Bra tips va? om du bara vill ha en orgasm, varför är en kvinnlig fitta bättre än en mans röv? Hål som hål?
    Och det här inte ett svar på frågan
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-25 17:52:43 följande:
    varför raggar du inte på män istället? tror flera män hade ställt upp på ett knull. om de inte ställer upp så kan de väl bara ta ett sånt där kåthetspiller? Men män behöver ju inte det, de är ju kåtare av naturen påstår du? Då har du verkligen guldläge?
    Att jag skulle ragga på män istället är inte ett svar på varför kvinnor ska ha det bättre än männen
  • Anonym (....)
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-25 17:55:08 följande:
    Nej, men en lösning på dina problem. Ta upp det med kuratorn.
    "så lösningen är att jag ska ta upp det med någon kurator varför kvinnor ska ha det bättre än männen"..?.
    .........
    ...........
    ...(hostar).... 
  • Anonym (....)
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-25 18:00:11 följande:
    Ja, så kan hen förklara för dig. Ta med och visa vad du skriver här så får ni ett diskussionsunderlag. 
    För kvinnor är gudar och har rättighet till allt som kvinnan vill ha?.....
    Män måste slava åt kvinnor 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?