• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:31:36 följande:
    Ja, män som efter avslutat sex klagar på att kvinnan fick fler orgasmer än han har verkligen gjort sig förtjänt av hån. Skulle någon av min polare komma och gnälla om något sånt så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet eller liknande.
    Och varför är det viktigt då att kvinnan får också minst 1 orgasm?
  • Anonym (....)
    Ja, män som efter avslutat sex klagar på att kvinnan fick fler orgasmer än han har verkligen gjort sig förtjänt av hån. Skulle någon av min polare komma och gnälla om något sånt så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet eller liknande.
    Hån om mannen får 1 orgasm när en kvinna blir utan en orgasm.
    Hån mot mannen om kvinnan får fler orgasmer och det skulle vara ett problem 
  • Anonym (....)
    Anonym (Hm) skrev 2024-01-25 16:36:32 följande:
    Inte sett att någon kvinna vill att orgasmer ska fördelas
    Hur ska det gå till annars?
    Varför jämför de då med andra könet? 
  • Anonym (....)
    Hånet börjar när kvinnan får inte som hon vill. 
  • Anonym (....)
    Och jag hade rätt att syftet var inte att det var fel på någon jämställdhet eller någon orättvisa. 
    Syftet var bara att gynna kvinnorna 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:39:15 följande:
    Det är ett incitament gör att vilja ha sex fler gånger med samma person naturligtvis. Varför skulle någon ha sex annars? Skulle en polare berätta att han var den enda som fick orgasmer i sitt förhållande så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Och ett incitament att mannen stannar kvar med kvinnan. 
  • Anonym (....)
    Och ett tydligt bevis att syftet är primärt att gynna kvinnan.
    Det används olika argument för att det ska passa då. 
    Och sedan byter ni argument när kvinnan gynnas istället 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:39:15 följande:
    Det är ett incitament gör att vilja ha sex fler gånger med samma person naturligtvis. Varför skulle någon ha sex annars? Skulle en polare berätta att han var den enda som fick orgasmer i sitt förhållande så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Och hånet kan inte börja först när kvinnan missgynnas
  • Anonym (....)
    Det kan inte vara en slump hur ni resonerar. 
    Har testat och sett hur ni snackar med amdra eller i allmänhet beroende på när kvinnan missgynnas och när kvinnan har det bättre än mannen.
    Helt plötsligt är det okej när kvinnan får fler orgasmer vid sex än mannen, då plötsligt ska man håna mannen om han ser det som ett problem.
    Mannen ska nöja sig. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:42:34 följande:
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Era argument är väldigt rörliga när det kommer till sex och förhållande. 
    Olika argument kan användas för situationer som påminner om andra och det alltid blir så i slutändan att de gynnar kvinnan.
    Även till och med i samna tråd kan ni "byta" åsikter 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?