• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:51:09 följande:
    sex sker med lagligt samtycke. Vissa har högre lust, andra lägre. Så det kommer aldrig bli samma antal knull, tyvärr, ingen inkvotering till misogyna oskulder
    Det går lista ut vad du egentligen tycker
    Vad din hemliga agenda är. 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:31:58 följande:
    rättvisa i exakt antal svep? Exakt antal knull? Antal minuter knull? det finns ingen rättvisa i relationer (inte heller orättvisa). Desto förr du inser det desto bättre för din egen skull. Relationer är en konsekvens av hur man attraherar sin omgivning, du kan inte köpa eller kvotera vänner eller kvinnor. Relationer baseras på fri vilja och samtycke. 
    Hur du resonerar och blir sur, hånar, stärker min teori att orsaken varför du blir sur är att du får inte som du vill. 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:53:21 följande:
    om en man vill knulla och skiter i kvinnan. tror du den mannen får knulla igen med samma kvinna? Ja eller nej?
    Det har inte med saken att göra, eller vad jag tycker själv. 
    Jag tar exempel på när ni inte accepterar vad ni får

Och eftersom det handlar om incel så finns det likheter 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:54:31 följande:
    Hahaha! för att jag förespråkar lagligt samtycke är jag en kvinnobebis? Hahahahaha! en sån skojare
    Och då handlar det inte om samtycke när du snackar om orgasmer
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:54:31 följande:
    Hahaha! för att jag förespråkar lagligt samtycke är jag en kvinnobebis? Hahahahaha! en sån skojare
    Och var står det i lagstiftningen att orgasmer ska man tvingas bidra till under sex? 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:53:21 följande:
    om en man vill knulla och skiter i kvinnan. tror du den mannen får knulla igen med samma kvinna? Ja eller nej?
    Syftet från dig är att du ska få orgasm med sexpartnen ni redan har.
    Debatten handlar inte om att kvinnor ska byta sexpartner. 

Du vill hellre att mannen gör vad du vill en att du byter ut honom 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:57:09 följande:
    Sur? Hånar? ska vi kolla upp dessa begrepp? Har du svårt för svenska språket? är det att håna att förespråka lagligt samtycke? ska jag dalta med dig? Säga att det är synd om dig? att kvinnor är elaka mot dig för att de sveper nej på dig?
    Du skrev exempelvis "egoistisk mansgris".
    "Avancerad matte" 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 22:00:35 följande:
    Syftet är att BÅDA ska få orgasm. Varför är det begreppet så svårt att förstå? varför tycker du att det är fel att BÅDA får orgasm?
    Sex i övrigt skulle inte vara rättvist. Troligen är du egentligen ointresserad om båda får orgasm. 
    Problem nu är att du missgynnas. 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 21:59:20 följande:
    Så du menar att bara mannen är berättigad en orgasm? För åh mannen ja med den helige penisen herre barmhärtige guuuud. ja denne penis, så helig så helig.

vet du vad en orgasm är? Hur en orgasm går till? Hur man får en orgasm? Hur en orgasm känns?
    Och kvinnan är berättigad till sex? 
  • Anonym (....)
    Gurksoppa skrev 2024-01-22 22:02:28 följande:
    Tar du åt dig av det? Skrev jag att du var en egoistisk mansgris? Varför är du emot att BÄGGE
    får orgasm när det är sex med samtycke?
    Du skrev själv att olika män skulle vara egoistiska mansgrisar när du samtidigt snackar om samtycke. 
    Då skulle det också handla om att männen tvingas till att ha sex mot sin vilja 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?