Inlägg från: Anonym (Trams) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trams)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-29 00:10:02 följande:
    Att ljuga är en del av de trakasserier ni ägnar er åt. Precis som när man kallade homosexuella för psykiskt sjuka.
    Den enda som ljuger är ju du i ovanskrivna text. Nej, kvinnor hatar inte de incels med en sund kvinnosyn. Du har det bevisligen inte.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-29 01:59:57 följande:
    Nu gör du generaliserande antaganden om kvinnor. Jag har aldrig påstått att några kvinnor generellt föraktar incels. Det jag hävdar är att personer i den här tråden som du driver upp ett hat mot incels genom att sprida osanna påståenden att de är misogyna när det uppenbarligen inte stämmer.
    Nej, jag gör ett rimligt antagande då kvinnor knappast har anledning att hata eller ens bry sig nåt särskilt om incels. 

Okej. Vi kan väl snarare säga att du har en redigt skruvad syn på både kvinnor och män då du vill begränsa populära mäns chanser att nå kvinnor på dejtingsajter samtidigt då som du vill hindra kvinnor från att få kontakt med de allra mest attraktiva männen.

Misantrop vore nog ett mer passande ord för folk med din missunnsamma inställning. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-29 23:44:10 följande:
    Det är inte kvinnor som gör antaganden om incels här, utan du som man. Antagligen för att det får dig att känna att du är högre stående än dessa män när du väljer att trycka ner dem.

Det har funnits andra män i den här tråden, gifta familjefäder med bättre självkänsla, som har valt att ta incels i försvar mot de hemska generaliseringar som de utsätts för och det är jag oerhört tacksam för. De har stått upp för människovärdet.
    Jag är ingen man. Och jag generaliserar inte om incels utan ger dig bara en anledning till varför en del av er är ogillade och det beror allt som oftast på en vissen kvinnosyn.

Människors lika värde handlar om att alla är lika inför lagen som ett sätt att förhindra diskriminering av olika folkgrupper. 

Incels utgör ingen egen folkgrupp och det går inte heller att diskriminera en annan människa på relationsmarknaden.

Alla har rätt att välja bort personer som de inte känner nån attraktion till. Relationer och partnerval är något privat för varje enskild individ och inget som samhället i stort ska gå in och försöka styra över. 
  • Anonym (Trams)

Kvinnan med rött hår i trådskaparens länkar är ett misogynt högertroll som tidigare yrkat på att kvinnors rösträtt skall dras in och att kvinnor bör sitta i fängelse på livstid om de gör en abort.

Hon är en falsk person och en s.k. "grifter" som gjort sig till taleskvinna för bittra ensamma män på extremhögerns kant och hon får sitt levebröd från incels som vill höra henne tala lika grovt och nedsättande om kvinnor som de själva.

Vill bara varna folk som läser härinne - lyssna inte på denna toxiska kvinna. Vidrig och bedräglig människa som tjänar pengar på att sprida kvinnohat.

• Anonym (Trams)

Ja, efter närmare eftertanke. Om man beter sig som en vidrig människa mot folk så förtjänar man att vara utan kärlek och närhet. 

• Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-09-26 23:58:48 följande:
    Uppenbarligen gäller det inte för de personer som kommenterar och nedvärderar incels. De får vara hur vidriga som helst utan att det påverkar dem.
    Är ju snarare incelsen själva som nedvärderar. Både härinne och på andra forum ska man behöva läsa om ert eviga kvinnoförakt.

Så länge ni fortsätter med detta så var beredda på motkritik säger jag bara. Eller sluta skapa idiotiska trådar likt den här om ni vill slippa mothugg. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-09-27 00:19:19 följande:
    Jaså, är det kvinnoförakt att infoga en länk till vad någon har skrivit på riktigt i en insändare?
    Vet inte vad det är för en länk du syftar på. Det jag kritiserar är dina knasiga förslag om att män ska begränsas kontakt med kvinnor på dejtingsajter som ett sätt att ge mindre attraktiva män bättre chanser. Tycker det låter kontrollerande och ja, rentav vansinnigt. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-09-27 01:09:39 följande:
    Är man en vidrig människa för att man kommer med ett sånt förslag alltså? Trots att så mycket annat är kontrollerat i samhället.
    Du pratar om mänsklig, frivillig kontakt mellan män och kvinnor. Vill man förvägra folk något såpass grundläggande så har man definitivt gått för långt i sitt eget kontrollbehov. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (hej) skrev 2023-09-27 01:38:20 följande:
    Ingen har genom historien lidit av att det inte fanns nätdejting. Det har inte löst några problem, utan tvärtom.
    Det är inte geografin som skapar incels utan snarare incelsen själva med sina sociala handikapp. Ofta sprunget ur autistisk läggning. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-09-27 02:56:44 följande:
    Men lägg av. Du försöker verkligen att med alla medel till buds få män att framstå som offer för kvinnor. Alla medel är tydligen tillåtna, hittepå och lögner för att kunna polarisera och rekrytera. Du representerar inte män, även om du försöker få det att låta som det.
    Däremot representerar han många män med autismdiagnos.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?