Är incel något man förtjänar att vara?
Hejhoppgummi skrev 2023-10-31 18:41:54 följande:
Vad är det du har svårt att förstå? Varför ljuger i i var och vartannat svar? Varför misstolkar du allt medvetet eller omedvetet?vilka kvinnor klagar på ratade män? Jag ser snarare kvinnor bekräfta att de medvetet ratar vissa män och varför. det är tips på vad du kan göra för att undvika att bli ratad. Vill du bli vald så har du väl ett intresse av att förstå vad kvinnor attraheras av?
jag konstaterar att jag aldrig skulle välja vissa män. det är fakta. Jag är hellre ensam och lycklig än väljer en slumpmässig penisbärare som jag inte attraheras av. hade jag krävt en man så är det en annan sak, men det gör jag inte och ingen annan kvinna i tråden. jag kräver fri vilja att få lov att välja ensamhet om jag anser ensamhet passar mig bäst. precis som du, andra män och andra kvinnor också ha samma möjlighet baserad på fri vilja. Ingen man eller kvinna ska tvingas välja en partner de inte vill ha. och staten ska säkerställa att vi ges den fria viljan. Det betyder inte att jag har rätt att kräva varken man eller sex, för den rätten har jag inte. den rätten har ingen.
Exempelvis kvinnor har för höga krav eller går för mycket på utseendet.