• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-16 17:28:19 följande:
    Varför inte det? Vad gör du för att inte vara incel? Du gör ju allt för att vara incel, så hur kan du tycka att du inte förtjänar det?
    Man kan ha olika åsikter.  Så du menar att jag medvetet gör mig till en incel? 
    Du gör ju allt för att vara incel,

• Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-16 17:28:19 följande:
    Varför inte det? Vad gör du för att inte vara incel? Du gör ju allt för att vara incel, så hur kan du tycka att du inte förtjänar det?
    Jag jobbar med det som går att ändra. 
    Incels är snarare något negativt då det inte handlar om frivillig celibat. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-16 18:15:02 följande:

Folk har inte sex av olika anledningar. Det är vanligt att ha sex, det är vanligt att inte ha sex. Alla eftersträvar inte det. 

Ä det någon som vill ha sex men misslyckas i raggningen så kvalificeras inte den per automatik till en incel. Krävs ett slags entitlement (i brist på annat ord) att någon ska skänka sex till denne. Någon börjar korsa linjen för "singel" och  incels när föraktet börjar komma.

mao hör inte in i ett samhälle.

Det borde då kallas rättighet till sex när olika personer tycker incelmännen borde göra olika grejer. 

Det är inte alls vanligt med folk som aldrig har sex. 
  • Anonym (....)

Folk har inte sex av olika anledningar. Det är vanligt att ha sex, det är vanligt att inte ha sex. Alla eftersträvar inte det. 

Ä det någon som vill ha sex men misslyckas i raggningen så kvalificeras inte den per automatik till en incel. Krävs ett slags entitlement (i brist på annat ord) att någon ska skänka sex till denne. Någon börjar korsa linjen för "singel" och  incels när föraktet börjar komma.

Vad menar du med att skänka sig i dom här sammanhangen?
    Om en kvinna kallar en man omanlig och vill att han ska ha hög inkomst om kvinnan ska ha sex med honom så kallas det sällan att kvinnan vill att mannen ska sänka sex till henne? 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-07-16 19:00:21 följande:
    Vad menar du med att skänka sig i dom här sammanhangen?
    Om en kvinna kallar en man omanlig och vill att han ska ha hög inkomst om kvinnan ska ha sex med honom så kallas det sällan att kvinnan vill att mannen ska sänka sex till henne? 
    Vad menar du med att skänka sex i dom här sammanhangen?
    Om en kvinna kallar en man omanlig och vill att han ska ha hög inkomst om kvinnan ska ha sex med honom så kallas det sällan att kvinnan vill att mannen ska skänka sex till henne? 
  • Anonym (....)

De flesta eftersträvar sex. 
  • Anonym (....)

Vad får incelmännen säga vad kvinnorna ska göra något åt dom utan du kallar det rättighet till sex/skänka sig till dom?

Allstå vad motsvarar det som incelmännen får klaga på kvinnorna, det som kvinnorna gör på männen
  • Anonym (....)
    Anonym (Lis) skrev 2023-07-16 18:53:43 följande:

Det går inte att förvänta sig sex i utbyte mot att man varit duktig, exempelvis nu förtjänar jag sex eftersom jag diskat hela veckan/ höll upp dörren för dig/inte behandlade dig illa. 

jag fick i ditt svar känslan att vi kanske tolkar ordet förtjänar lite olika.

Inte får skylla sig själv, men ska inte bara skylla på alla andra utan många borde kanske försöka se sin egen del i det.

Många i ett förhållande brukar förvänta sig sex och orgasmer. 
  • Anonym (....)

Eftersom kvinnor får säga vad som de tycker är dåligt hos männen, så borde män få göra det även på kvinnorna. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-16 19:17:43 följande:
    Varför eftersträvar du att vara incel? Jag frågade tidigare vad det var du påstår dig göra för att inte vara incel. Vad är det?
    Får svara en annan gång
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?