Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-21 15:58:53 följande:
Begriper du verkligen inte vad det är som gör dina åsikter extrema? Att staten ska gå in och reglera folks partnerskap, att ett utredningssystem ska på plats (jag gissar att du menar polisen) som bedriver förhör med folk som dejtat. Det är radikalt, skrämmande och obehagligt.
Sen dina övriga åsikter där du är avundsjuk på influensertjejej, vill att dom ska vara utan sex, klumpar ihop kvinnor som en homogen massa, tycker att incels inte borde ha kvinnliga vänner då dessa bara skulle göda deras åsikter om att bli bortvalda dvs inte se kvinnor som potentiella vänner utan bara vandrande vaginor. Tycker dig se alla kvinnor som potentiella sexpartners, och verkar inte förstå varför kvinnor inte ser alla män som potentiella sexpartners (se vandrande vaginor) Du drar dessutom sd in i dina tankegångar. Du känner dig värdelös i jämförelse med kvinnor ( läser man vidare bland dina inlägg så är också det kvinnors fel)
För övrigt så hatar jag inte män i celibat. Det hittar du på eller inbillar dig för att få offerkoftan att kännas så där trång och mysig.
Är du en av de män som ligger runt och utger dig för att vara seriös eller varför tycker du att är obehagligt? Vill du att dina barn ska bete sig så eller vill du att de ska leva i monogama förhållanden?
Sen fortsätter du med din smutskastning. Nej, jag tog influencers som ett exempel när någon påstod att kvinnor inte är intresserade av sex. Har inte sagt att det är fel på kvinnliga vänner, men förstår inte hur det är relevant i ett sammanhang som handlar om sexbrist. Incel-statusen försvinner inte av kvinnliga vänner. Har heller aldrig sagt att jag ser alla kvinnor som sexobjekt. Det är lögn.
En incel känner sig inte värdelös i jämförelse med kvinnor, utan i jämförelse med andra män. Den aspekten har du totalt missförstått.
Incel = ofrivillig celibat och det är oftast män det handlar om. Om du hatar incels hatar du alltså män som lever i ofrivillig celibat.