• ClumsySmurf

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-24 10:46:41 följande:
    Skattepengar ska gå till dig när du vill ha ett fungerande sexliv men sedan ska pengarna gå till något annat när du själv inte direkt berörs av det. 

Det är en orsak varför jag klagar. 
    Jag ska visa empati och bidra till erat sexliv men samtidigt som ni säger att sex är ingen rättighet och de ska inte bidra något till mitt sexliv. 

Det är ni som är inkonsekventa här. 
    Det handlar inte om att jag får något som ni inte får som jag sedan säger är ingen rättighet. 
    Och sedan ska samhället hjälpa mig men inte er. 
    Att klaga på att man inte har medfödd rättighet att knulla med folk som inte vill är inte att visa empati.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-24 11:31:41 följande:
    ingen vill bestämma över mäns sexliv. Och jo, det finns lagar som skyddar kvinnans val. 

varför ska populära män avstå från sex bara för att du är okapabel? Varför ska du ändra på kvinnors preferenser? Bli attraktiv istället. Det är demokratiskt.
    "ingen vill bestämma över mäns sexliv."
    redan glömt att TS finns?
  • ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2023-08-24 11:47:48 följande:
    Här var det en som inte är familjär med fenomenet "tillbaka kaka"..
    Den som bakar en bajskaka till andra...
  • ClumsySmurf
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:21:18 följande:
    ClumsySmurf skrev 2023-08-24 12:56:29 följande:
    När du klagar på att kvinnor får vård när de har ont i fittan ska du inte söka vård om du exempelvis har ont i kuken.
    Det argumentet fungerar inte för jag måste ha sex först 
    om du har ont i kuken får du gärna vänta med att uppsöka vård tills du har knullat, det är inte ju någon annan som lider av att du alltid har ont.

• ClumsySmurf
    Anonym (....) skrev 2023-08-24 15:24:42 följande:
    ClumsySmurf skrev 2023-08-24 13:40:57 följande:
    Att klaga på att man inte har medfödd rättighet att knulla med folk som inte vill är inte att visa empati.
    Så du menar att all form av empati räknas som medfödd rättighet till sex? 
    näe. men det är nog svårt att tänka efter 17 starköl.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 16:34:09 följande:

Att ni orkar hålla på och veva samma argument dig in och dg ut...

Det är alltid bra med feedback från någon som gör rätt 👍

• ClumsySmurf
    Anonym (hej) skrev 2023-08-25 18:01:28 följande:
    Det är inga argument som de upprepar, utan lögner och förolämpningar som syftar till att försvara en orättvis ordning och få andra att hålla tyst.

Beteendet liknar Donald Trump som varje dag upprepar att presidentvalet blev stulet. Lögnen blir så viktig för den egna identiteten att den som uttrycker den måste upprepa den för sig själv för att den egna självbilden inte ska rubbas. Det övergår till att bli en besatthet och leder till tunnelseende.

Ingen person kan dock ändra på vad som är sant och vad som inte är det.
    "Beteendet liknar Donald Trump som varje dag upprepar att presidentvalet blev stulet."

"Tinder" har inte stulit sura bittra incels ligg.

"Lögnen blir så viktig för den egna identiteten att den som uttrycker den måste upprepa den för sig själv för att den egna självbilden inte ska rubbas."

Om man jämför sura bittra incels med de konservativa som tror på den som använder rysk taktik och sprider flera osanningar om samma sak.

"Ingen person kan dock ändra på vad som är sant och vad som inte är det."

Sanningen är att "tinder" inte har stulit sura bittra incels ligg.
  • ClumsySmurf
    Anonym (hej) skrev 2023-08-25 18:19:39 följande:
    ClumsySmurf skrev 2023-08-25 18:15:55 följande:
    "Tinder" har inte stulit sura bittra incels ligg.

Sanningen är att "tinder" inte har stulit sura bittra incels ligg.
    Vad är din förklaring till att det finns fler incels idag än för 20 år sen?

Du måste ha en alternativ förklaring.
    nepp, det måste jag inte, mina hypoteser är fakta tills motsatsen bevisats är väldigt smurfigt och tråden handlar om sura bittra incels, de är en liten minoritet av de män som inte knullat det senaste året.

De män som förlorar på tinder är inte sura bittra män som vill att andra män ska få böter för att de stulit "valet".

För 20 år sen var det inte lika många män som drog ner varandra i en ekokammare på internet. insta kontot mansbebebisar för kvinnobebisar har säkert bidragit till att kvinnor fått det svårare på partnermaknaden och i sina relationer men bara för den lilla minoritet med mansförakt och offermentalitet som ältar känslor i grupp och som har blivit surare och bittrare. De kan ju dejta varandra, det hade nog blivit en bra reality show. Grinolle och grinsippa går på dejt och diskuterar strukturella orättvisor.
  • ClumsySmurf
    EnAnonumius skrev 2023-08-26 06:01:07 följande:
    Dessutom, så inser inte TS att hans förslag gör även kvinnor till en form av "handelsvaror" med.
    Det är ju som bekant den konsekvensen det blir av hans förslag av att de populära männen skall "dela med sig av kvinnorna".. 🙄

Men då TS har sagt, i en av sina poster, att kvinnor skall kunna få behålla rätten att säga nej. Så kommer ju de misogyna incel ändå bli utan fitta. 🤣🤣
    Ja, så det skulle bara förstöra för andra.
  • ClumsySmurf
    molly50 skrev 2023-08-27 15:57:00 följande:
    Du kan ju inte jämföra detta med ett tv-program dit människor anmäler sig frivilligt.
    Och hur många av de par som gifter sig där fortsätter att vara tillsammans?
    Jag tycker inte det verkar fungera för så många.
    Och hur många av de som medverkar i programmet tror du hade ställt upp om den de får tilldelad är oattraktiv?

Jag har ingenstans påstått att jag talar för ala kvinnor.
    Däremot så tror jag att många kvinnor hellre skulle vilja vara singel än att tilldelas en man de inte vill ha.
    Och jag antar att detsamma gälller män.
    Eller skulle du glatt ta emot den kvinnan du blir tilldelad även om hon är oattraktiv och inte alls i ditt tycke och smak?
    Man kan påstå att svt är staten och att frivilligt delta i ett tv program och att få böter av staten för att man knullat med för många är exakt samma sak, det beror på hur ärlig man är.

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?