EnAnonumius skrev 2024-01-04 20:45:23 följande:
Nej jag är inte under 30 år, men jag minns fan inte ändå hur det var för 50år sedan som du satt och anklagade mig för helt uta någon som helst jävla grund. Dock så hade jag sexgradigt betyg system.. 1-5 och "streck".
Medan dagens har A-F vilket är också ett sexgradigt system.
Nej jag har aldrig skrivit att ett ord om huruvida bra eller dåligt du skriver.
Så vad får du det ifrån?
Det jag där emot säger är att du har allvarliga problem med att skilja på individ och grupp. Och skriver "ni" i stället för "du".
Ser du och förstår den signifikanta skillnaden?
Så din kommentar om att man inte får sämre betyg bara för att man har olika åsikter är bara direkt kontraproduktivt från ditt håll.
Anonym (hej) skrev 2024-01-04 20:25:35 följande:
Alla som har olika problem måste inte alls lösa de helt själv. Det finns oftast hjälp att få. Hela skulden läggs oftast inte på individen.
Läser du medvetet selektivt, eller hittar på ett eget innehåll i andras texter när du läser andras texter?
Jag citerar mig själv och mina egna ord".
Jag skall fetstilta vissa delar i texten.
"Jag anser att incels får göra med sina problem, som vi alla andra som har olika problem.,
Jobba på att hitta själva en lösning söka den hjälpen som finns om det behövs..
"
Missade du detta?; "söka hjälpen som finns om det behövs".
Vilken del av "söka hjälpen som finns.." var det störst problem för dig att förstå?
Så nä jag hart aldrig sagt att incelsen måste lösa det själva.
Du har noll koll på betygssystemet och hur man översätter ett gammalt betyg till dagens skala. En 5a motsvarar A/B. En 4a motsvarar C/D. En 3a motsvarar E. 1-2 motsvarar F.
Borde det inte slå dig att du troligen inte hänger med alls i hur dejtingen ser ut idag när du hade fel om betygsskalan?