EnAnonumius skrev 2024-01-04 19:59:56 följande:
Nepp... Glömde att trycka på shift-tagenten..
Intresant är att du först ställer en fråga, för att sedan sitta och grovt spekulera om min bakgrund baserat på just NOLL info.
Nu är du tillbaka där igen och bevisar att ditt A i svenska inte stämmer då du inte kan skilja på person och grupp. (Som vanligt)
Bara för att man exemplifiera något så betyder det knappast att man hämtar "alla kunskaper" där i från.
Hur såg det ut för 50år sedan? Jag vet inte hur det såg ut då.
Så lägg av att dra dina halmgubbar som du gör titt som tätt.
Anonym (hej) skrev 2024-01-04 18:43:51 följande:
På ett fördomsfullt sätt tror ni att en stor del unga män har blivit misogyna kvinnohatare istället för att för att se att förutsättningarna faktiskt ser annorlunda ut idag än för 50 år sen.
Fortfarande så vad andra skriver får stå för dem.
Du behöver inte skriva kvinnohatare två gånger. En gång räcker. Misogyn betyder just kvinnohatare.. Om du inte tror mig så kan du konsultera SAOB.
Den finns utlagd på Svenska Akademins Hemsida.
Nej jag har aldrig sagt att en stor del av unga män har blivit misogyna..
Jag har sagt att att en del av inselsen är kvinnohatare. INTE alla incels självklart, men bra många incels är kvinnohatare.
Jag har upprepat flera gånger sagt att jhag delar upp incels i två grupper
Misogyna incels
ICKE misogyna incels.Jag har aldrig förnekat att kvinnor och män behandlas olika. Det ser de flesta, som har betyg A eller B svenska och kan läsa en text ochh har läsförståelse.
Jag håller inte med dig i din lösning på problem för incels.. Det hade du sett om du läst, i stället för astt tolka in något som inte skrivits eller ens insinuerats om.
Jag anser att incels får göra med sina problem, som vi alla andra som har olika problem.,
Jobba på att hitta själva en lösning söka den hjälpen som finns om det behövs..
Jaha, så du hade den nuvarande betygsskalan och är därmed under 30 år? Det tror jag verkligen inte på. Om du hade en 5a i svenska kan du inte bara översätta det till dagens betygsystem.
Du kan inte påverka mitt gamla betyg i svenska. Jag skriver bättre än många andra på familjeliv, så det borde inte komma som en förvåning. Vet inte om du är en gammal lärare, men man får inte sämre betyg för att läraren inte delar ens åsikter.
Alla som har olika problem måste inte alls lösa de helt själv. Det finns oftast hjälp att få. Hela skulden läggs oftast inte på individen.