-
Om du anser det så förstår jag inte problemet. Du verkade invända mot mitt inlägg med att det går inte att veta möjligheterna.Anonym (hej) skrev 2023-07-20 16:19:55 följande:Alltså träffa någon på jobbet eller genom vänner. Att gå fram till någon helt okänd trodde jag inte var vanligt, men det går väl bra också.
-
Det är det jag undrar, hur mycket är rimligt att behöva pröva innan man kan kallas incel. Men nu har du ju i och för sig svarat att det enda som räknas är att man är utan sex.Anonym (hej) skrev 2023-07-20 16:21:55 följande:Alltså, vad kan man göra förutom att vara med på dejtingappar + försöka vara trevlig och träffa nya människor i vardagen? Det finns inte hur många möjligheter som helst.
-
Anonym (hej) skrev 2023-07-20 16:26:43 följande:Antingen strävar vi efter ett jämställt samhälle eller så ger vi upp jämställdheten helt. Då skulle det bli färre incels också.
Dagens samhälle med jämställdhet bara för kvinnors behov leder till en försämring för män som grupp.
Men att lika många kvinnor som män lever ensamma blir det en förbättring för män som grupp? Min fråga var vem som blir nöjd av en jämställdhet i ensamheten.
-
Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-05 12:01:43 följande:DET ÄR INTE ETT PROBLEM ATT ANDRA HAR SEX MEN ATT MAN SJÄLV ÄR UTAN.
alla andra människor får ha hur mycket eller lite sex de vill så länge det är lagligt sex med samtycke. Jag kunde inte bry mig mindre om mina vänner eller grannar knullar en gång i veckan, en gång om dagen eller inte alls.
det är INTE ett problem. om du däremot VILL ha ett sexliv, gör något åt saken. Ryck upp dig, träffa folk, utveckla empatiska förmågor, kamma dig, väx upp, bli en man.
det är inte orättvist att just du inte får knulla. Det är inte orättvist att kalle får knulla. Det är inte orättvist att anna får välja att knulla med kalle om hon VILL.Nja, det behövs inte riktigt. Går att få sex ändå bara gå ut på nätet och föreslå något. Jag är en ganska osocial person för det mesta och har inga speciella vad som brukar ses som positiva förmågor att erbjuda. Kan vara utan jobb och ligga hemma, vara inbunden och insnöad. Jag har i mitt liv haft det så i långa perioder. Men sex går utmärkt att få, var något som jag upptäckte. Vill jag att en man ska komma och smeka min kropp i en timme tex så ställer de upp. Jag behöver inte anstränga mig, jobba på mig själv eller rycka upp mig eller allt ni skriver om i tråden. Jag behöver inte ens vara speciellt trevlig. Vissa i tråden kanske inte just du, har menat på att då förtjänar man inte att ha sex om man är så och inte anstränger sig. Så det ni skriver är lite skevt.
-
Startar inga trådar men vad har det med saken att göra? Är det därför jag inte behöver rycka upp mig för att få sex? Jag tror faktiskt att även om jag hade gnällt så hade det inte blivit skillnad, hade fått sex ändå.Anonym (Incelslem) skrev 2023-08-05 14:05:51 följande:Skillnaden är väl att du nöjer dig med det du får? eller startar du med trådar och beklagar dig över orättvisan och kräver att staten ska hjälpa dig och ditt dejtingliv?
-
Jag ansträngde mig några knapptryck i datorn, så det är vad som krävs. Inte massa ryck upp dig, steppa upp, skaffa dig ett jobb, gå ut och var social.nihka skrev 2023-08-05 15:41:55 följande:Eftersom du har fått napp har du uppenbarligen ansträngt dig tillräckligt mycket för att iaf attrahera en man som accepterar en ganska asocial person utan speciella positiva förmågor, som är utan jobb och ligger hemma inbunden och insnöad för att komma och smeka kroppen i en timme.
Det är bara att gratulera att båda parter är så nöjda med varandra och arrangemanget. -
Fast nu svarade jag på ditt inlägg som påstår en massa om vad som behövs för att få sex.
Anonym (Incelslem) skrev 2023-08-05 15:27:40 följande:Har du läst rubriken på tråden? Den handlar om incels. Anser du att en man ska ha rätt att begränsa kvinnors sexliv i syfte att ha mer sex? eller deras världsbild där de tror sig få mer sex om sexlivet regleras och *fördelas ut rättvist*? -
Jag tror inte riktigt att det kommer fungera, men hur jag ställer mig har inget att göra med vad som behövs för att få sex utan den regleringen? Det var ju det som vi diskuterade, Incelslem skriver massa om att rycka upp sig för att få sex. Du verkar trycka på mina personliga intressen här, oavsett om jag skulle förlora på det där så förändrar ju inte det vad jag berättade om att det inte behövs ryckas upp något.Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-05 16:49:17 följande:Hur ställer du dig till statlig reglering av dejting? Där vissa kvoter av sex införs. Jag gissar att du haft för mycket sex enligt ts och måste då bötfällas. Utredning måste ske.
-
Ja några bilder hade jag ju tagit vid ett tidigare tillfälle också förstås, kan jag tillägga. Men det var inte så ansträngande heller. Inte alls nerlagt jobb av den kaliber som ni i tråden påstår krävs men självutveckling och allt.Anonym (Maria) skrev 2023-08-05 16:45:57 följande:Jag ansträngde mig några knapptryck i datorn, så det är vad som krävs. Inte massa ryck upp dig, steppa upp, skaffa dig ett jobb, gå ut och var social.
-
Ja jag kände de ju inte så väl som personer så i den bemärkelsen kunde de ju vara vem som helst. Men det var väl också det som gjorde det lite spännande. En sexig främling liksom. Jag kände attraktion till de jag valde, ja. Har aldrig råkat illa ut.Anonym (Perka) skrev 2023-08-05 17:01:25 följande:Det låter iofs som du tog vem som helst för sex?
Hade du velat ha sex även om urvalet var ett som inte tilltalade dig, enbart för att få ha sex? Innebär 100 män du inte tänder på fortfarande att du kan välja och vrka?
Ingen av mina tjejkompiar har sex med män de finner oattraktiva, pch de är ganska försiktig för oms också, så en viss ansträngning ingår vad jag förstår när de försöker minimera risken att råka illa ut.