• Fiona M

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-18 10:28:17 följande:
    Menar du att det bara är män som har sex som interagerar med kvinnor? Jag ser inte riktigt den kopplingen. Folk som inte har sex kan också prata med andra människor.

Jag menar att incels inte interagerar med kvinnor ute i verkliga världen; det är det som är deras problem.

Hur skulle incels göra  föreslår du?

Hur tror du de skulle klara sig mot En Populär Man på en föreningstillställning när de inte klarar det i appar?

• Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-19 02:21:46 följande:
    Du är säkert en sån som även tycker att Sveriges regering styrs av "rasister, nazister och homofober". Det blir svårt att ta dig på allvar.

Och så lite tjuvnyp istället för att svara. 
    Du tar upp saker jag aldrig inte skrivit och vill gärna blanda in SD.

Anser du dig själv vara neutral och saklig och bör tas på allvar?

• Fiona M
    EnAnonumius skrev 2023-08-19 22:19:33 följande:
    Skriv vad du menar då om man skall tolka dig så som du vill att du skall bli tolkad...
    Hur svårt skall det vara?

Om du skriver "himlen är grön", så kan du ju inte förvänta dig att folk skall  tolka det som att du menar "himlen är blå".

Jag skall delge en liten hemlikhet om nihka hon är notorisk att läsa som det faktiskt står i inläggen.

Och ärligt.. Jag håller med nihka och hur hon tolkar  dina inlägg. Jag har sett att det är flera som tolkar inläggen på liknande sätt som henne.
    Jag tolkar som er.
  • Fiona M
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-20 18:25:30 följande:
    Det handlar faktiskt inte om mig. Jag var blyg tills jag var runt 14-15. Sedan förändrades jag radikalt till 17-18 och var därefter öppen och ohämmad. Så jag har aldrig haft problem med sex och kärlek i vuxen ålder. Det har snarare varit så att jag varit framgångsrik på det området och varit extremt kräsen och kunnat vara extremt kräsen.
    ma männen.
    Det låter som om du är precis en sån man som TS vill begränsa och bötfälla för att du har sex med för många?
  • Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 20:39:25 följande:
    Nej, det är inte kränkande men likväl en begränsning.

Om en man väljer att använda dejtingappar får han väl dela med sig så att alla män får matchningar och en stor grupp inte blir helt utan. Det är väl självklart

Ser du? Nu använder jag samma logik som dig.
    Matchningar görs efter folks preferenser, utan dessa finns ingen matchning.
    Om jag vill ha smaken av päron kan du inte byta det mot apelsiner utan att jag märker det.
  • Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 20:48:54 följande:
    Fast om det inte finns några päron i mataffären så köper man apelsiner istället.
    Om jag vill ha päron men inte apelsiner så kommer jag inte ta apelsiner ens om päronen är slut.
    Det är det du inte verkar förstå.
  • Fiona M
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-20 20:50:47 följande:
    När jag var i 20-års åldern ja. Inte nu längre. Jag tror på monogami.
    Var dina erfarenheter från din ungdom enbart dåliga?
    Jag är också monogam och är lyckligt gift sen länge, men jag hade inte velat bli begränsad innan jag träffade rätt.
  • Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:01:43 följande:
    Hade du kunnat gå ett halvår utan att äta frukt för att det inte är säsong för din favoritfrukt? Det tror jag på först när jag ser det. Låter som ganska dåligt för hälsan.
    Om jag inte tycker om apelsiner så äter jag inte apelsiner, även om de är den enda frukten i affären.
    För min hälsa får jag äta grönsaker tills (eller om) frukt jag gillar kommer in igen.
  • Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:08:08 följande:
    Flera av er börjar nu låta som att ni är 5 år gamla.
    Jag vet faktiskt inte hur jag ska få dig att förstå.
    De flesta kvinnor kommer inte ta en man de finner oattraktiv bara för att han är den ende som finns. Då lever de hellre ensamma.
  • Fiona M
    Anonym (hej) skrev 2023-08-20 21:13:50 följande:
    Ett hypotetiskt resonemang räknas inte om du gör så på riktigt.
    Va?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?