• RaYzLeR

Är incel något man förtjänar att vara?

Jag lever på sjukpenning just nu. Vad folk tycker om det skiter jag i.

• RaYzLeR
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-09-26 02:20:33 följande:
    Föregående talare hittar på en massa skit om vad folk tydligen tycker eller tänker. Du borde nog inte ta hans inlägg på större allvar. Du är inte påförd en sexkvot i alla fall som "Hej" vill införa. Alltid något.
    Tack så mycket. Jag ska försöka ignorera vad folk tycker om mig.
  • RaYzLeR
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-09-26 02:29:13 följande:
    Vem tycker vad? "Hej" hittar ju på en massa skit. Han jämför bidrag med att samhället ska tillse hans sexbehov.
    Är det så, så är det ju fel.
  • RaYzLeR
    felicityporter skrev 2023-09-26 02:52:51 följande:

Självklart finns det ingen normalsnäll människa som förtjänar att leva ensam utan kärlek för resten av livet. Tycker man det är man nog en av de som förtjänar just detta dystra öde, om ni fattar vad jag menar. 😉

Jag vill leva ensammen.
  • RaYzLeR
    Anonym (hej) skrev 2023-09-28 00:46:49 följande:
    30% alla män är inte autister. Det där är struntprat.
    Jag har Asperger, så jag är ju autistisk, men jag håller med dig om att 30% låter högt.
  • RaYzLeR
    Anonym (hej) skrev 2023-09-28 00:52:58 följande:
    Ok, ja jag menar alltså att amerikanska studier har visat att 30% av män är incels i gruppen 18-29 år.
    Ok. Jag har Asperger men är inte incel. Några flickvänner och knull har jag haft. Men jag känner folk med Asperger som inte har fått till det.
  • RaYzLeR
    Anonym (hej) skrev 2023-09-28 01:08:10 följande:
    Det är precis det jag menar. Man ska inte sätta en stämpel på incels och säga att alla har autism eller är störda. Det finns helt normala personer som är incels.
    Ja alla incels har ju inte diagnoser. Det håller jag med om.
  • RaYzLeR
    Hejhoppgummi skrev 2023-10-02 21:12:30 följande:
    Va? varför måste det vara någons fel för att en kvinna frivilligt väljer singelskap än en man som är bottenskrap?

varför behöver en kvinna en man? förklara vad det är som en man kan ge mig som inte min familj, mina vänner, och en vibrator kan ge mig? 
    En man kan ge dig barn. Det kan inte en vibrator. 🙂
  • RaYzLeR
    Anonym (Trams) skrev 2023-10-02 21:43:14 följande:
    Finns ju alternativ för kvinnor med inseminering och då behövs ingen partner. 

Sen är det inte alla som vill ha barn heller. Jag är nöjd med den familj jag föddes in i. Kvinnor har oftast ett tillräckligt utbrett socialt kontaktnät ändå, oavsett om de väljer barn eller partner utöver detta.
    Du har rätt. Jag är 40+ och barnlös. Jag vill inte ha några barn.
  • RaYzLeR

Det är synd om folk som är incels. Dom vill ju bara ha en tjej att älska.

Jag är inte 
    incel, men har gått i celibat.

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?