Alla män(niskor) kan inte välja att vara rika heller. Man måste SKAFFA SIG det man vill ha. Och i sin strävan är man inte garanterad det resultat man önskar.
Det är lätt att bli rik och lätt att skaffa partner om man jobbar på det.
Nej, jag tror definitionen var att inte ha haft sex på mer än ett år och om man tror att det är frivilligt är det bara en illusion.
Det var en mycket märklig definition. I så fall skulle majoriteten av unga män vara incels. Men det är en felaktig definition. Säkert skapad för att få till saftiga resultat och uppmärksamhet.
De första 2 går inom kategorin de man redan känner. Hur vanlig är det att man raggar på bussen eller i mataffären?
Att det inte är vanligt är väl ingen ursäkt. Jag har faktiskt blivit uppraggad två gånger på bussen. En gång relativt nyligen så det sker onekligen i dessa tider också.
Hur ska man känna till dessa möjligheter till sex om de inte är i en dejtingmiljö som en app? Man kan inte gå fram och fråga vilken tjej som helst som man inte känner. Det är ofredande.
Ha ha, Nej det är det verkligen inte. Ta för dig bara. Gå vidare om hon säger nej.
Jag försöker passa det vidare. Unga killar har ingen rolig situation idag men försök att göra det ni kan och jobba på. Använd nedlåtande och woke-ifierade gubbar och kärringar som extra bränse. Låt er inte nedslås.