Inlägg från: Anonym (Smurf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smurf)

Är incel något man förtjänar att vara?

Och här finns en till som tydligen inte finns: valde en man med flint, kortare än jag och mindre pengar än jag.

Däremot personlighetsmässigt perfekta för varandra, vi kompletterar varandra med våra olikheter och har liknande syn på livet, framtiden och jobb. Tillsammans har vi jobbat oss upp till en ekonomiskt bekväm tillvaro, båda jobbar som ingenjörer. Men vi var inte ingenjörer när vi träffades.

Men vi finns nog inte på riktigt om man ska tro vissa skribenter i tråden.

• Anonym (Smurf)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-31 17:38:03 följande:
    Ja, det ska vara samma för båda kön trots att problemet är mycket mindre för kvinnor.
    Du får tänka på att alla system du tänker dig skulle lösa detta kommer att kunna kringgås.

Det finns bara en lösning: mängden män måste minska på riktigt. Det enklaste är kanske statligt finansierade självmordspiller till de mest populära männen. Det kan göras effektivare genom att konfiskera alla populära mäns tillgångar och deportera dem till en öde plats i Norrland. Det är upp till dem om de vill ta pillret, ingen tvingar dem. Utan mat och kläder i December kommer tiden att lösa problemet.

Män som hittills inte haft tur med kvinnor kommer att få fri tillgång till träning, frisörer, plastikoperationer och attraktiva bostäder,  bilar, båtar osv. Det finansieras genom de konfiskerade tillgångarna.
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-31 18:03:52 följande:
    Det var inte roligt.
    Nej, inte roligt alls, utan ett rationellt förslag. Dessutom mycket enklare att genomföra och finansiera och inte lika byråkratiskt som dina förslag.

Problemet är enkelt och kräver en enkel lösning. Ett antal populära män får mer sex än andra. Lyft bort de populära männen ur ekvationen så faller de andra pusselbitarna elegant på plats. 

Om man vid deportationen erbjuder de populära männen vissa fördelar, säg god komfort innan döden, så kan vi troligtvis lösa problemet med brist på organdonatorer. Helt frivilligt att välja komfortnivå och samtycker man inte till donation och väljer en lägre komfortnivå, så är det helt okej.
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-02 16:52:30 följande:
    Om allt jag skrev var helt uppåt väggarna så hade jag inte drivit er till vansinne. Då hade ni kunnat skratta åt hur dum jag var istället. Att ni ägnar all den här kraften åt den här tråden, samtidigt som ni bara blir argare och argare, visar bara på att det ligger något i det jag säger. Det är det som ni till varje pris vill förneka för er själva och därför spårar ni ur.
    Ah. Så man får inte bli vansinnig över rena tokerier på samma nivå som Flat Earth Society.

Eller 5G-chip i vaccin, det får man heller inte bli vansinnig över.

Jag har kommit på en ännu enklare lösning på problemet med de populära männen. Samma lösning har redan lagts fram av incels mot kvinnor:

Droger.

Och för männen finns det redan, vi snackar inte om någon science fiction. Kemisk kastrering av populära män är perfekt!
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-03 00:54:59 följande:
    Har du hört någon bli vansinnig över flat earth society eller 5G-chip i vaccin? Varför skulle man bli det?
    Desinformation gör vem som helst vansinnig. Och att utsätta folk för fara genom att skrämmas med "vaccin injicerar 5g-chip" är ondskefull desinformation. Lite som du.
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-14 20:37:44 följande:
    En del i att lösa problemen med incelsen handlar om att förbättra samtalsklimatet. I det ligger att varken acceptera manshat eller kvinnohat. Problemen med manshat och kvinnohat hänger ihop.
    Fast du kan ju inte jämställa kvinnohat och manshat.

Kvinnohat=kvinnor dör

Manshat=män blir ledsna

Du förminskar och sopar undan det lidande som kvinnor utsätts för i hela världen genom att jämföra fara för liv med sura män.

Fult gjort av dig 
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-17 01:06:09 följande:
    Nej, jag har inget emot det. Inför åldersregler på dejtingappar så man inte kan dejta med för stor åldersskillnader. Det skulle gynna äldre kvinnor om män i samma ålder inte hade tillgång till yngre kvinnor samtidgt.

Allt som tyder på ett ansvarslöst och degenererat beteende är jag principiellt kritisk till.
    "Degenererat", enligt vem?

"Entartete kunst" gillar du heller inte va?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?