• Mammssen

Vad är det med han?

Hej, jag snapar med en kille rätt ofta. Då är det massa selfie ibland med hjärta ritar på ibland utan. Men mitt problem är närmare kommer till just biten av ändrat beteende. 

är han intresserad fortfarande om han inte verkar vilja prata om vad vill han med mig utom svaret att tiden får visa, eller att hjärta försvinner ibland från bilderna eller så tittar han bort på bilden eller rakt ut stänger ögonen o tar ett selfie så. Ibland kan skapa en rakt halvtimme fram o tillbaka och jag vet inte vad som pågår 🤔 
    ibland hostar han mig bara så utan anledning men inte för länge ? han påstår att vara intresserad men inte vilja stressa på medan jag sitter på nålar här som en vädur 🙈 jag kan inte ta det lugnt liksom vad fan ska man göra eller tro längre ? 

• Svar på tråden Vad är det med han?
  • Mammssen

Förlåt att jag stressade hela storyn så det blev oläslig. Att han stängdes ögonen menas att han tar ett selfie bild med istället för att kolla rakt in i kameran han stänger ögonen. För mig känns som om han skämdes eller som om han inte orkar ens men tar selfie endå.. 
    och att jag sitter på nålar betyder att jag har ingen tålamod med såna lek och att jag själv är vädur som betyder raka motsatsen till vad han håller på med. Alltså vädur är ingen lugn person liksom 🙈

• Mammssen

Vi träffades via dejtingappen på facebook men sen efter en vecka snack bestämde vi natt träffas men sen han har vart här så blev han rätt tyst om man säger så men behåller ändå det att han snapar varje dag ? fattar inget 

• Mammssen

Han har åkt över tre timmar för att ses och stannade över helgen och allt kändes bra och han var respektfull och inte rört mig o så. sen när han åkte och efteråt om jag tog upp temat att vad är det som är nu då vad ska jag tro vad vill han då får man svaret att jag har mina barn här o han har sitt jobb där o han ser inte hur vi kan lösa det här 370 km mellan oss. Jag blev ledsen för att jag trodde han var rätt för mig men det verkar som han backar och är inte rakt ärlig att du vi är vänner o punkt för jag vill det. Det känns bara massa ursäkt med att vi bor så långt ifrån- han visste ju det även innan när han själv bjöd på att åka ner för att träffas. 

• Mammssen

Ojdå? det var inte alls roligt att läsa era svar 😕 har nog för svårt att fatta sammanhanget i sådana situationer därav skrev jag ner det här men det var inget vidare då 🙈 man känner sig bara dum 😔

• Mammssen

Han har tröttnat? och skrev att jag ska dejta med nån som är närmare så jag behöver inte flytta från mina barn samt att jag verkar otplig?

Jag tyckte ?bara? väldigt mycket om honom.

tack för alla svar 

Svar på tråden Vad är det med han?