Orkar inte mina barn
Jag är en desperat mamma. Jag och min man har 3 barn som är 3,5 och 7. Dom är underbara och jag älskar dom mer än allt men jag känner mej helt desperat. Mittenbarnet tar kål på hela familjen. Hen bråkar om precis allting vi ska göra varenda dag och har gjort hela sitt liv. Skriker så högt så jag är orolig för både min egen och syskonens hörsel. Är så trött på att vi inte kak göra någonting utan bråk. Kan inte hämta på förskolan utan att få släpa med hen hem. På det har detta har hen sovit kasst sina första 2 år och sen kom lillasyskon som inte heller sover på nätterna. Jag känner mej helt förtvivlad och skäms så otroligt mycket men jag klarar inte av hen mer! Vad gör man? Vart kan man få hjälp? Är orolig att ringa bvc och be om hjälp och sedan behöva gå till en psykolog för att få hjälp. Har aldrig möjlighet till barnvakt så har inte ens möjlighet att gå på sånt. Jag skäms så. Det är vi som skaffat dom och jag gör allt för mina barn men jag klarar inte av att uppfostra hen. Tycket så synd om de andra barnen som ska få ha så mycket bråk kring sig!