• Sanlin90

BIM Augusti 2023

Blir fundersam, jag hade ju tempökning rejält två dagar innan min ?mens? startade som inte helt betedde sig som en mens, hade lätt ont och blödde inga klumpar eller slemhinnor bara färskt blod.
    jag trodde ju jag hade ägglossning 2 dagar innan blödningen men idag har jag ömma vröstvårtor och beöst samt mår lätt illa funderar på vad som händer med kroppen men det lär ha varit en mens för tempen sjönk ju, dock sluta jag tempa vaginalt då och gick tillbaka till bara oralt. 

• Sanlin90
    Kawa81 oj det va snabba tag! Jag brukar ju inte ha äl alls verkar det mest som men provar inositol nu, har testat ältest i några dagar utan ökning dock rejäl minskning igår och idag!
  • Sanlin90

Kawa nu är jag på cd 9 fick en jätteökning i tempen idag men vaknade 2h tidigare men jag brukar ha lägre temp då, domnade sen om efter 20 min och vaknade vid vanlig tid då va tempen lägre men borde väll inte gå efter den då tempen alltid sjunker när jag vaknat och varit vaken ett tag men jag somnade ju om

• Sanlin90

Kawa först får jag väll se om tempen håller sig uppe kommande dagar men börjar väll isf testa äl+5 om jag känner mig rätt Tungan ute men lär försöka hålla mig. 

jag fick nästan positivt test cd 43 förra cykeln så antog det blev positivt under natten sen men jag tog ett enda proverapiller cd 42 sen vart testet så starkt dagen efter och jag fick massor äl flytningar och tempen ökade cd 46 och 47 sen dipp 48 och mens men jag tror jag fick äl då men proverapillret det ENDA jag tog startade en mens ändå tyvärr men innan har jag aldrig någonsin haft ett så starkt ägglossningstest och jag testade den månaden min dotter blev till utan ens en ökning så hoppas ju nu. 

har lite molvärk idag och har haft lite i ena sidan några dagar innan men ibland kan jag få molvärk dagen efter sex så oklart vad det beror på, hoppas dock tempen är hög imorgon med!
    den mörkblå kurvan är oral temp, den oranga är på handleden och den ljusblå är vilopulsen. 

• Sanlin90

Här gick tempen ner igen så det var bara något tillfälligt igår så
    ingen ägglossning

• Sanlin90

Jag fick en känsla av att äl testen ökade något igårkväll så tog nytt imorse igen och det va lite starkare, ännu starkare för ögat än för appen så känns som dom börjat öka nu, hoppas hoppas!
  • Sanlin90

Cd 11 idag hoppas stor ökning av ältest kommande dagar !! Hoppas inositolen funkar!

• Sanlin90

Embarazada Tack för titt! jag tyckte mig se en liten ökning med sen sa någon att lh hormonet vilar mellan 22-10 ca så hoppas på starkare senare idag, känns lite glidigt ?där nere? men inte så man ser något oå pappret.
    jag tog testet idag strax innan kl 7

• Sanlin90

Grattis till plus Babybel!!

jag har inga tecken på äl, ägglossningstesten ökade lite igår men absolut inte i närheten av positivt, är på cd 13, inga direkta flytningar och jag brukar få ganska mycket när jag väl får äl?
    känner mig besviken och nedslagen :( skitkropp!

• Sanlin90

Jag har pytteökning på ältesten men dom har legat lika flera dagar men bestämde mig att inte testa om jag inte får äggviteflytningar och dom lyser ju med sin frånvaro?
    får hem macaroot idag oxå jag ska prova om det kan boosta. 

blir så besviken på min kropp som aldrig kan funka!

• Sanlin90

Min temp är mycket jämnare med inositolen men verkar inte vara någon ägglossning på gång :(

• Sanlin90

Janbo jag har nog bara haft ägglossning 3 gånger sedan april 2021 men har inte pco utan väger bara för mycket :( har ganska svaga äl test..
    började med macaroot idag med både för pigghet och fertilitet!

• Sanlin90

Jag har spottings och ont som bara den i höger äggstock och allmänt molande i hela magen och ryggen, inga äggviteflytningar, vad kan det här va? Ingen ägglossning ännu och cd 15

• Sanlin90
    Förvirrad! Jag har blödit kraftigt sen i fredags så loggat det som mens men nu är det borta igen men min temp är mycket högre än vanligt?! (Därför jag tog bort mensloggnkngen som dessutom kom på cd16) jättemärkligt! Jag va förkyld men hade bara feber i fredags inte lördag söndag och idag är jag frisk!

• Sanlin90

Jag kommer ju få gå över till septembertråden men tänkte bara berätta sedan sist, jag fick en kraftig blödning fredag lördag förra veckan (cd 16-17 men logga det som mens)sen lite spottings söndag sen va det lungt men igår ökade flytningarna och jag har fortsatt med inositol idag har jag MASSOR äggviteflytningar och ganska rejäl molvärk (som senast när jag fick älnförnca ett år sedan!!) så jag hoppas den kommer vilken dag som, jag har som sagt drömt mycket om att jag föder barn 19de maj, min vän fyllde år då men hon tog livet av sig strax efter min dotter föddes och lämnade två pojkar och en flicka efter sig :?(

Svar på tråden BIM Augusti 2023