Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Augusti 2023

När tänkte du testa då? Du kan ju börja prova imorgon redan och slippa fundera så mycket Så länge till! 

Horisonten skrev 2023-08-05 10:18:59 följande:

troligtvis äl+8 idag och bim-7. Mår fortfarande ganska Illa,ömma Bröst och molande värk och att de drar neråt i underlivet av och till. Sambon och en Vännina tycker jag ser svullen ut och sambon reagerar på att han tycker jag är väldigt känslig för dofter och värme/kyla,mer trött och lättare till gråt. Jag är för rädd för att tro och hoppas. Rädd för inbillning och bli besviken sen. Usch denna känsla och ovissheten avskyr den och min ångest mår inte alls bra utav de. 

• Syskonförsök

Bara att sexa så mycket ni orkar ;) vi ligger i samma fas, jag hade också nästan så starkt och blinkande gubbe idag 

Fruffe skrev 2023-08-05 10:59:25 följande:
    Aa! Får se till och få till lite mys imorgon. Så taggad 😍 tack för svar!!
  • Syskonförsök

Hoppas men låter lovande ❤️ imorgon visar många testa tidigt så jag hade sparat morgonurinen och köpt ett test då när möjlighet finns ;) men jag är så nyfiken av mig

EJT skrev 2023-08-05 11:32:31 följande:
    Svårt det där eftersom jag inte tror gravtest kommer ge utslag ännu. Men kanske imorgon eller måndag. Har en kompis på besök så svårt att köpa test diskret, har inget hemma  😅 

Jag är så förskräckligt, förskräckligt trött så jag nästan går under så jag börjar nästan tro att jag är gravid. Jag försöker uppbåda någon slags energi eftersom min vän är här, men jag skulle bara vilja sova och lider verkligen av tröttheten...
  • Syskonförsök

Röstar på imorgon! 😃 med lillan plussade jag starkt äl+10. Ägget måste fäst tidigt och med tanke på dina symtom tror jag ditt också skulle gjort det om de är något, då kan det säkert visas imorgon med. 

Horisonten skrev 2023-08-05 12:00:15 följande:

Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär 

• Syskonförsök

Låt det gå en vecka minst :) när en har mens är det faktiskt äggviteflytningar de är blandat med så det är som det ska och troligen mens. 

Sanlin90 skrev 2023-08-05 16:49:40 följande:

blödning i 3 dagar och tar inositol men i em blandas blodet med äggviteflytningar, ska jag prova äl test ikväll Kanske?
    vet inte om det är en mens eller en bortfallsblödning :/

• Syskonförsök

Låter såklart inte bra att det varit samma i tre dagar, det går inte att prata bort men de är bara att fortsätta prova och endera kommer testerna till slut gå upp och du bara haft en seg start eller så kommer ett tidigt missfall/kemisk graviditet håller tummarna ❤️

Ajn1993 skrev 2023-08-05 16:14:22 följande:
    Veckoindikator säger 1-2, men rfsu syns knappt. Bim var 4/8, så borde inte testet vara starkare nu? 🤔 det har sätt likadant ut i tre dagar. Hade äl peak för 18 dagar sedan, tempar dock inte så vet inte när ägget släppte.

Tar kommentarer bra som dåliga, har inga förhoppningar alls. Har både adenomyos och endometrios och skulle precis börja min fertilitetsutredning nu när jag fick mens, men så hände detta och ja det är helg så kan inte prata med kk heller.. så är det någon som vill tänka med mig så skriv! 🙂
  • Syskonförsök

Tycker inte det ser ut att vara helt dags än :) kan kan såklart missat peak men annars kanske de kommer senare idag eller imorgon 

Anonym (Anonym) skrev 2023-08-06 07:08:04 följande:

Jag har verkligen ägglossnings symptom idag. Äggviteflytningar, "halkbana" när man torkar sig, smärta i tjejmagen och svullen. Dag16 (brukar ha äl på dag 12, men pga missfallet har det nog flyttat sig). 

Men min monitor säger "hög" trots att den tidigare månader har sagt maximal, men ägglossningstestet ser typ lika starkt ut. Ägglossning eller inte, vad tror vi?

• Syskonförsök

Väldigt spännande med så många som tror sig vara gravida denna omgång! :) hoppas de stämmer ☀️ brukar ju vara fler som blir gravida under sommaren. 

• Syskonförsök

Precis som du säger, de är variationen så tycker du kan hålla dig till ett sätt redan nu :) 

Sanlin90 skrev 2023-08-06 08:20:31 följande:

Idag tog klockan första tempen, jag har lyckats koppla ihop den med fertilityfriend så tog bort dom temperaturer som jag tagit innan men kommer fortsätta tempa oralt en cykel i nc för att se om det skiljer mycket sen kommer jag ta bort nc nästa gång den ska förnyas för jag tror kag kan lägga in två olika tempar i ff oxå om jag känner behov av att fortsätta med oralt med.
    jag hade 36,32 oralt och 35,32 enligt klockan så den verkar diffa 1 grad men jag tänker lite så att det är ju egentligen strunt samma vad tempen är bara den visar variationerna i tempen?

• Syskonförsök

Peaken kan absolut varit någon gång mellan testerna. Sexa till det så snart ni kan idag ifall att 🥰

Fruffe skrev 2023-08-06 08:40:40 följande:

Okej jag blir lite galen här. min monitor visar fortfarande bara hög? och det ser ut som strecken är svagare idag. Asså hjälp? Jag förstår verkligen inte. Idag CD 17 och började få hög på CD 7? så märkligt. Som sagt är tappen mjuk och öppen? kan jag ha missat ÄL? Jag tar endast test på morgonen. Men kanske måste börja ta morgon och kväll? Isf borde vi nog sexa till det idag om vi ska ha chans va? Om min ägglossning var igårkväll? 

bild på test igår: 

Bild från dagens test: 

Svar på tråden BIM Augusti 2023