• Alvedon83

BIM Augusti 2023

amiilee skrev 2023-08-06 16:47:40 följande:

Ni som varit gravida tidigare - har ni märkt något med flytningarna innan BIM? Är ÄL +8 och har börjat få krämiga vita flytningar. Brukar inte ha så mycket flytningar efter ÄL. 

I övrigt känner jag typ ingenting!! Förra månaden kände jag alla möjliga symtom - molvärk, lätt illamående etc men var helt neg fram till BIM+3. Börjar känna att det är mindre och mindre sannolikt att det blev något denna månad. BIM är på lör nästa vecka,

Jag brukar alltid få flytningar 1-2 dagar innan mens. Hur det var när jag var gravid minns jag inte tyvärr.
  • Alvedon83
    Vinter01 skrev 2023-08-06 13:24:15 följande:

Alvedon83: enligt appen 21/7. Men hade mer känningar 1-2 dagar efter. Inte gjort ÄL tester :(

Prova testa imorgon igen👍
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-06 15:39:47 följande:

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

Testa med den billigaste först😊
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-08-06 17:10:55 följande:

Min mens håller på att ta slut och jag tänker att jag börjar med ältest om några dagar, hoppas jag får hänga med er här även att jag inte ens vet om jag kommer hinna få mens den här månaden haha, jag hoppas att jag får äl och tidigt av inositolen!

Såklart du får hänga med😊 hoppas Inosotolen fungerar, verkar ju vara ett toppen tillskott!
  • Alvedon83
    Anonym (1986) skrev 2023-08-06 18:03:27 följande:

Ett litet rosa streck efter 25 minuter när jag tittar på babyplans teststicka nu ikväll . har tittat på andra streck tidigare efter ett tag och då har det inte varit helt blankt. 

är Strecket giltigt efter 25 min?

Nej tyvärr kan många test ge torkstreck, har hänt mig flera gånger men var inte gravid.
  • Alvedon83
    Horisonten skrev 2023-08-06 19:39:23 följande:
    Tack skall gå och ta nu för så kissignödig men är så nervös!! Hållit mig i nästan 3 timmar och 45 min så. Be en bön nu!!🙈🥰
    Spännande!
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-08-07 08:10:28 följande:

Hmm, igår 35,32 och idag 37,01 fast oral temp säger 36,13, tror inte det verkar stämma så bra :/

Du har inte funderat på att köpa en Tempdrop? Jag är jättenöjd med min😊
  • Alvedon83
    GuldKvinnan skrev 2023-08-07 11:45:10 följande:

Hej! Måste bara få bolla... jag fick mens precis som beräknat den 26/7 men symtom som ömma bröst (dock inte alls lika ömma som innan mens), känningar i höger äggstock (till en början kraftiga känningar men sedan har det minskat), illamående som kommer och går och känningar i livmodern till och från. Så som jag brukar känna innan mens har alltså fortsatt efter mens, vilket jag aldrig varit om förut. Läge att testa mig trots att jag fick mens? Någon som varit med om samma och var ni isåfall gravida eller inte? :)

Var mensen som vanligt?
  • Alvedon83

Syns ett svagt streck😊

Anonym (Norrländskan) skrev 2023-08-07 12:49:38 följande:

Hej! Har följt den här tråden men inte skrivit nåt. Jag har bim nu på fredag o tog ett test idag. Tycker mig se ett svaaagt streck men vet inte om jag inbillar mig. Ser ni något?🙈

Svar på tråden BIM Augusti 2023